Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 18 Iulie 2007
Electrolux din nou premiat la IPRA Golden World Award

Electrolux din nou premiat la IPRA Golden World Award

Pentru al doilea an consecutiv, reality show-ul “Bucătăria ca o Scenă” a fost desemnat cel mai bun proiect e-PR

de Anca Rancea

Pentru al doilea an consecutiv, echipa europeană de PR a liderului mondial în electrocasnice Electrolux a primit din partea International Public Relations Association (IPRA) premiul Golden World Award, considerat Oscarul în domeniul PR-ului. Juriul a premiat “Bucătăria ca o Scenă”, primul reality show on-line, pentru cel mai bun proiect e-PR.

Pe 6 iulie, juriul IPRA a ales 21 categorii de cîştigători din 107 finalişti, ce au fost selectaţi dintr-un număr record de înscrieri, 405. Pentru Electrolux, a fost al doilea an consecutiv în care a câştigat, anul trecut proiectul ce a atras atenţia fiind Electrolux Baby Brochure, pentru cel mai bun material printat.

Ulrich Gartner, Vice-Preşedinte pentru Comunicare la Electrolux, a declarat: “Sunt mândru din două motive. În primul rând, suntem una dintre puţinele echipe premiate ce fac parte din departamentul de relaţii publice al unei companii, printre multe agenţii specializate, aceasta fiind o recunoaştere extraordinară a valorii echipei mele. Iar în al doilea rând, acest premiu reflectă efortul nostru continuu de a dezvolta metode inovatoare de comunicare cu publicul nostru ţintă”.

Proiectul „Bucătăria ca o Scenă” (www.kitchenstage.com) a avut drept actori principali membrii a două familii, una din Italia şi una din Finlanda, ce au fost de acord să se expună privirilor comunităţii mondiale de internauţi instalând o cameră de luat vederi în bucătăria casei. Privitorii i-au putut urmări zilnic, în direct, în bucătărie, locul care tinde să devină din ce în ce mai mult punctul central al casei. Pentru o perioadă de patru luni şi jumătate, peste 120.000 de persoane au vizitat site-ul www.kitchenstage.com şi peste 300.000 au urmărit secvenţe pe alte site-uri, precum YouTube.

Extra Info:
Grupul Electrolux este cel mai mare producător din lume de aparatură electrocasnică şi de uz profesional, cu vânzări de peste 40 de milioane de produse anual, către clienţi din 150 de ţări. Designerii Electrolux pun accent pe inovaţie pornind de la cunoaşterea aprofundată a nevoilor reale ale consumatorilor casnici şi profesionali. Compania Electrolux produce frigidere, maşini de spălat vase, maşini de spalat rufe, aspiratoare şi aragaze ce sunt vândute sub mărci renumite ca Electrolux, AEG-Electrolux, Zanussi, Eureka şi Frigidaire, iar numărul total de angaţi este, în acest moment, de 56.000 de persoane.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare