Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 16 Martie 2017
Eurosport dezvăluie o nouă identitate de brand pentru Jocurile Olimpice de la PyeongChang 2018

Eurosport dezvăluie o nouă identitate de brand pentru Jocurile Olimpice de la PyeongChang 2018

Eurosport a dezvăluit logo-ul ce va apărea pe ecran pe durata transmisiunilor dedicate Jocurilor Olimpice de Iarnă de la PyeongChang 2018 – prima ediție ce va fi transmisă de Eurosport în calitate de „Gazdă a transmisiunilor din cadrul Jocurilor Olimpice” în Europa.

Noul logo defineşte începutul unei noi ere pentru Eurosport, destinaţia sportivă nr. 1 în Europa, şi pentru cel mai important eveniment sportiv mondial. Logo-ul va fi vizibil pe toate ecranele și platformele Eurosport cu ocazia difuzării programelor premergătoare și a celor din timpul Jocurilor Olimpice de la PyeongChang 2018.

Noua identitate vizuală reunește actuala siglă Eurosport cu logo-ul PyeongChang, ambele cu caracterele specifice, susținute de Cercurile Olimpice. Cele trei elemente sunt însoțite de un profil montan stilizat – cadrul natural pentru Jocurile Olimpice de Iarnă. Fundalul profilului montan este un arc de cerc ce face trimitere la Cercurile Olimpice. Acesta va fi colorat variat, cu nuanțe intense, care exprimă spiritul culturii moderne K-pop (Korean pop).   

Peter Hutton, CEO Eurosport, a declarat: „În calitate de „Gazdă a transmisiunilor din cadrul Jocurilor Olimpice” în Europa și de partener al celui mai mare eveniment sportiv din lume, dorim să ne asigurăm că Eurosport este sinonim cu Jocurile Olimpice. Această identitate de brand transmite perfect spiritul Coreei de Sud și sperăm ca, în curând, să fie asociată de fani ca fiind emblema programelor noastre dedicate Jocurilor Olimpice de la PyeongChang 2018.”

Începând cu următoarea ediție a Jocurilor Olimpice de Iarnă, Eurosport transmite mai mult de 100 de evenimente în direct și la cerere, asigurând accesul fanilor pe orice dispozitiv, la orice oră. Astfel, Olimpiada de la PyeongChang 2018 va deveni cea mai digitalizată ediție a Jocurilor Olimpice în Europa, fiecare moment al competiției fiind disponibil telespectatorilor. În plus, aceștia vor putea interacționa prin intermediul website-urilor dedicate (inclusiv Eurosport.com) cât și prin intermediul paginilor de socializare.

Discovery Communications deține drepturile multimedia exclusive pentru 50 de țări* și teritorii din Europa pentru edițiile Jocurilor Olimpice din 2018 până în 2024, conform anunțului făcut împreună cu Comitetul Internațional Olimpic, în iunie 2015.

*Nu include Franța pentru edițiile 2018-2020. Eurosport va fi Official Broadcaster în Marea Britanie pentru edițiile 2018 și 2020. Nu include Rusia.

Extra info 

Eurosport, destinația pentru sport nr. 1 din Europa, stârnește pasiunea fanilor și îi conectează la cele mai importante evenimente sportive din lume. În calitate de nouă Gazdă a transmisiunilor Jocurilor Olimpice în Europa, Eurosport va oferi experiența supremă a Jocurilor Olimpice pentru mai mulți oameni, pe mai multe „ecrane” ca niciodată – aducând fanii mai aproape de eroii lor, prin poveștile lor transmise de-a lungul întregului an.

Discovery Communications (NASDAQ: DISCA, DISCB, DISCK) satisface curiozitatea și își ține fanii aproape printr-un portofoliu de branduri premium care oferă documentare, conținut sportiv și pentru copii. Cu o acoperire de peste 3 miliarde de abonați la platformele sale pay-TV și free-to-air din peste 220 de țări și teritorii, portofoliul Discovery include branduri globale precum Discovery Channel, TLC, IDx, Animal Planet, Discovery Science, Discovery Turbo Xtra/Velocity, precum și OWN: Oprah Winfrey Network în Statele Unite, Discovery Kids în America Latină și Eurosport, lider în furnizarea de conținut sportiv premium relevant local și Gazdă a Jocurilor Olimpice în Europa.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare