Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 18 Martie 2014
FCB Bucharest semnează noua campanie de PR pentru Eucerin

FCB Bucharest semnează noua campanie de PR pentru Eucerin

FCB Bucharest și Eucerin au dat startul campaniei “Manifest pentru expresivitate”, o campanie de PR derulată în mediul digital ce încurajează femeile să aibă grijă de expresivitatea propriului chip odată cu înaintarea în vârstă, informează agenția printr-un comunicat de presă.

de Teodora Ieșeanu
Campania isi propune sa sporeasca, astfel, notorietatea gamei Eucerin VOLUME-FILLER - o gama adresata femeilor mature ce incep sa-si piarda conturul si volumul tenului.

Conceptul creativ al campaniei a pornit de la un insight real, conform caruia primele semne ale pierderii volumului sau conturului facial se reflecta in pierderea expresivitatii tenului. Expresia faciala se modifica si tradeaza in permanenta o stare de oboseala, stres sau tristete, chiar si atunci cand traim de fapt o stare interioara de bine.

O serie de bloggerite au dat curs invitatiei de a se alatura Manifestului pentru expresivitate initiat de Eucerin, lasandu-se fotografiate in diverse ipostaze expresive de cunoscutul fotograf Alex Galmeanu.

Manifestul a debutat cu un teasing foto insotit de o suita de povesti personale cu ajutorul carora subiectul expresivitatii a fost adus in atentia cititorilor, deznodamantul povestilor fiind ulterior publicat impreuna cu mesajul campaniei si portretele personale. In total, 14 bloggerite cunoscute s-au alaturat campaniei, acestea urmand sa isi faca public propriul manifest in saptamana urmatoare.

Rezultatul va consta intr-o serie de portrete alb-negru extrem de expresive postate pe blogurile personale si adunate pe o platforma online dedicata.

Echipa care a lucrat pentru aceasta campanie:
Din partea FCB Bucharest: Corina Coman, PR Manager; Ana Padurariu, PR Executive; Alexandru Hariga, Head of Digital
Din partea Beiersdorf Romania: Liviu Mosnegutu, Junior Brand Manager Eucerin

Cu sprijinul si colaborarea Republika Interactive si Alex Galmeanu Studio.

Extra Info

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In Romania, FCB are o echipa de 75 de oameni si ofera, de peste 15 ani, solutii integrate de comunicare. Printre clientii FCB in Romania se numara: Beiersdorf (NIVEA, NIVEA Men, Eucerin), Cris-Tim, Fashion House Outlet Centre, HBO România, JTI (Camel, Glamour, Sobranie), Kika, Kraft Foods (Oreo, Tuc), Madame Lucie, Philips, SCA Hygene (Zewa), Unicredit, Vodafone.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Rich Girls
13 Februarie 2015, 11:32
Frumoase poze, oare cine a fost fotograful ?
Rich Girls
13 Februarie 2015, 11:33
Oare puteti sa il reecomandati pe acest fotograf ? Multumesc anticipat
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare