Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 4 Aprilie 2014
Finaliștii români la EMEA SABRE Awards 2014

Finaliștii români la EMEA SABRE Awards 2014

Departamentul pentru Energie, din cadrul Ministerului Economiei, GolinHarris, Graffiti PR, Grayling România, IMAGE PR, Porter Novelli Public Relations, Rogalski Damaschin Public Relations și THE PRACTICE sunt pe shortlist la EMEA Sabre Awards 2014, organizată de The Holmes Group. Anul acesta au fost înscrise aproape 2.400 de lucrări, din 40 de țări, un număr record pentru cele 10 ediții ale competiției. Premiile vor fi anunțate la EMEA Sabre Awards Gala, organizată la Londra, pe 20 mai.

de Teodora Ieșeanu

Campania de comunicare „Romgaz, prima companie de stat din România listată pe Bursa din Londra”, realizată de Departamentul pentru Energie, din cadrul Ministerului Economiei, a fost inclusă pe shortlist, la categoria „Agenţii guvernamentale”. Romgaz a adus un element de noutate, atât pentru Guvern, cât şi pentru investitori, listarea la Bursa de la Londra fiind o premieră pentru o companie de stat din România. Anul trecut, echipa Departamentului pentru Energie, a gestionat trei proiecte importante – listările Transgaz, Nuclearelectrica şi Romgaz.

GolinHarris obţinut două nominalizări la SABRE Awards, pentru două campanii distincte, derulate în cursul anului trecut: “Ia-ți vara în cap”, client: PepsiCo, la categoria “Marketing to Youth” şi “Your Viking Side!”, client: A+E Networks UK, brand History Channel, la categoria “Stop Stalking.

Agenția Graffiti PR a fost nominalizată cu două campanii la ediția 2014 a competiţiei EMEA SABRE Awards. 

Campaniile sunt:
• “Everyone Can Become An Entrepreneur” – realizată pentru OMV Petrom Romania, nominalizată la categoria Issues Management;
• „Girl Power for a Better Education Alwaysˮ - campanie realizată pentru brandul Always, din portofoliul P&G, nominalizată la categoria Social Media/ Social Networking.

Grayling România a fost nominalizată la categoria CSR pentru programul „BaniIQ (MoneyIQ) realizat pentru Visa Europe.

IMAGE PR a fost nominalizată cu două campanii:
• „Destination: management” – campanie de employer branding realizată pentru Coca-Cola HBC România, la categoria Employee Communications;
• „Închisoarea” – campanie de awareness a Bolilor Intestinale Inflamatorii realizată pentru Asociaţia Pacienţilor cu Afecţiuni Autoimune (APAA), la categoria Public Education.

Porter Novelli Public Relations are trei nominalizări cu următoarele campanii:
• „Engage+, We Value Your Opinionˮ, realizată pentru OTP Bank Romania, la categoria Financial Services;
• „ Health for Mothers & Infants (SAMAS)ˮ, realizată pentru Nutricia Romania, White Cross, Red Cross, la categoria Consumer Health.
• proiectul de conștientizare asupra rolului celulelor stem în tratarea paraliziei cerebrale, un proiect Cord Blood Center, nominalizat la categoria Healthcare Poviders.

Rogalski Damaschin Public Relations a obţinut două nominalizări la SABRE Awards, pentru două campanii distincte, derulate în cursul anului trecut: “Colaţia pentru o nouă prevenţie” (client: Fundaţia Preţuieşte Viaţa), la categoria “Public Affairs” şi “Casa din Cărţi de Joc” (client: Amnesty International), la categoria “Special Event”.

THE PRACTICE are patru campanii înscrise în competiție și toate patru au primit nominalizări, intrând astfel pe shortlist în cursa finală.

Astfel, campaniile sunt:
• „Life is a mission. Here’s your companionˮ, lansarea Samsung Galaxy S4, la categoria Consumer Marketing, New Product;
• ˮSwedish Meatballs Crisisˮ, client IKEA România, la categoria Advocacy – Crisis Management;
• „Soft Toys Want to Go to Schoolˮ, relaizată pentru IKEA, la categoria Home&Furniture;
• „Ready 2 Use Momsˮ realizată pentru VARTA România, la categoria Techology, Consumer Electronics.

Le dorim mult succes tuturor finaliștilor!

Extra Info

Premiile SABRE (Superior Achievement in Branding and Reputation) sunt organizate de The Holmes Group, companie condusă de Paul Holmes, cel mai apreciat analist al domeniului relațiilor publice. Premiile SABRE au fost pentru prima dată organizate în SUA și astăzi, cu o tradiție de peste un sfert de veac, sunt recunoscute ca fiind cea mai veche și importantă competiție de PR de pe continentul american.

În Europa, premiile SABRE aniversează în 2014 o tradiție de 10 ani și au căpătat deja reputația de cea mai prestigioasă competiție dedicată industriei de PR. Agenții din 40 de țări concurează an de an în această competiție, care premiază cele mai strategice, creative și eficiente campanii.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare