Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 12 Iunie 2017
Folclorul românesc din nou la modă, aici și în afară

Folclorul românesc din nou la modă, aici și în afară

Românii sunt aici, dar și peste tot în lume. Iar tradițiile, cultura, folclorul și obiceiurile noastre nu sunt ținute pe loc de granițe, ci ne fac să fim mândri oriunde am fi și ne aduc împreună. Anul acesta, Băneasa Shopping City și FCB Bucharest au stat cu gândul la joacă și la joacă au chemat și copiii la cea de-a doua ediție a proiectului de CSR Expoziția Imaginației, pentru a-i ajuta să redescopere folclorul românesc într-un mod inedit, cu ajutorul cărămizilor LEGO®.

Îndrăgit atât de copii, cât și de mulți adulți, jocul cu cărămizi LEGO® este recunoscut de specialiști ca o excelentă modalitate de dezvoltare a creativității celor mici, gândirii sau atenţiei la detalii. Astfel, cu multă pasiune, dar și răbdare, Băneasa Shopping City a creat cu ajutorul Muzeul Țăranului Român șase kit-uri LEGO® FOLCLOR, fiecare conținând cărămizile LEGO® și indicațiile necesare construirii costumului tradițional reprezentativ pentru una dintre șase zone geografice ale României – Bucovina, Moldova, Muntenia, Oltenia, Transilvania și Banat.

Dacă inițial și-au început povestea aici, în România, unde s-au lăsat construite de zeci de copii ­­­și apoi expuse în Băneasa Shopping City și Clubul Țăranului Român, mai apoi kit-urile LEGO® FOLCLOR au plecat să bucure micii români de peste granițe. În prima etapă desfășurată în afara țării, peste 2000 de copii din comunitățile de români din Ucraina și Moldova au construit costumele tradiționale românești din piese LEGO®, în cadrul unor evenimente găzduite de trei școli din diaspora: Școala Populară de Artă și Civilizație Românească Cernăuți, Liceul Teoretic „Alexandru cel Bun” din comuna Sângera și Liceul Teoretic „Toader Bubuiog” din comuna Bubuieci, Republica Moldova. Partenerii instituționali ai evenimentelor au fost Consulatul României la Cernăuți, Ministerul Educației Republicii Moldova, iar sprijinul organizatoric a venit și din partea membrilor Consiliului Românilor de Pretutindeni, cadrelor didactice și părinților din comunitățile vizitate.

Lego Folclor

Costumele au adus cu ele tradițiile, obiceiurile, dansurile, cântecele românești și mare bucurie în rândul celor mici, care le-au primit cu brațele deschise și multe zâmbete. În timp ce copiii au pus cărămidă cu cărămidă LEGO® pentru a țese costumele tradiționale din cele șase zone, aceștia au aflat despre interesantele povești din spatele portului românesc și au rămas cu cea mai de preț amintire drept cadou: costumele din cărămizi LEGO® construite de ei, care au și rămas expuse la ei în școală.

LEGO® FOLCLOR ne învață că joaca este cel mai distractiv și totodată, cel mai simplu mod de a învăța și este despre cei mici, despre cei mari, despre toți românii care vor să ducă mai departe moștenirea poporului român.

Povestea proiectului în imagini, aici: https://www.youtube.com/watch?v=ZTDi38mXuCg

Echipele care au realizat proiectul LEGO® FOLCLOR sunt:

Băneasa Shopping City: Alexandru Bogdan – Marketing Director, Daniela Matei – PR & Corporate Affairs Manager

FCB Bucharest: Claudiu Dobriță – Creative Director, Olivia Spânu – Senior Copywriter , Viorel Holovach – Senior Art Director, Emanuel Borcescu – Head of Art,  Sorin Fotache – 3D Designer, Alecsandra Roman – Head of Planning, Sorina Borcescu – Client Service Director, Delia Soare – Group Account Director, Mihaela Bivol – Senior Account Manager, Ana Fara – Senior Account Executive, Alina Ștefan – PR Director, Alina Jijău – Senior PR Manager, Alexandra Nedelcu – PR Executive, Marian Enache – BTL Project Manager, Alexandru Puiu – BTL Project Manager, Gabriela Pricob – Production Manager, Ionuț Stan – Production Executive

Extra info

Cu o istorie și o experiență de peste 140 de ani în domeniul comunicării, rețeaua globală FCB include 150 de agenții în 90 de țări, având peste 8.000 de angajați și este parte a Interpublic Group of Companies. În România, FCB Bucharest oferă, de peste 20 ani, soluții integrate de comunicare. Din portofoliul de clienți ai FCB Bucharest fac parte branduri și companii internaționale precum Beiersdorf, JTI, Philips, Vodafone, Tymbark Maspex, Molson Coors.

Centrul comercial Băneasa Shopping City este lider pe piaţa românească de fashion şi entertainment, oferind clienților săi un mix unic de branduri, care poate satisface şi cele mai exigente dorinţe în materie de shopping, de la cele de renume internaţional, la magazine ale designerilor români, precum și o varietate de restaurante rafinate și cafenele.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare