Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 14 Ianuarie 2015
Geometry Global Bucharest face bilantul premiilor de creatie si eficienta

Geometry Global Bucharest face bilantul premiilor de creatie si eficienta

Agentia Geometry Global Bucharest, lansata global in urma cu un an sub filosofia „precision activation” din G2, Ogilvy Action si JWT, numara cele mai frumoase cadouri primite in cadrul festivalurilor de creatie si eficienta.

Cu un numar impresionant de 35 trofee, agentia condusa de Mircea Pascu (Managing Director) reuseste o pozitionare formidabila inca din primul an de existenta prin campaniile care au impresionat juriile festivalurilor internationale precum Golden Drum (Portoroz), Epica (Paris), Red Apple (Moscova), Golden Hammer (Riga), Eurobest (Helsinki) si, cel mai recent festival ce a incununat colectia premiilor din ultimul an cu 6 cristale: Cristial Festival (Paris). Festivalurile locale la care agentia a inscris si a urcat pe scena lor sunt: Effie, ADC*ro si Webstock Awards.

Cele mai premiate campanii ale anului au fost: „Mini Wreck” (client: Opel), „The RGB News” (client: Observator) si „#donezkm” (client: Ponderas). Surprize frumoase au venit si din partea unor activari foarte targetate precum „The invisible email” (brand:TIDE).

„Geometry Global Bucharest este un business ce naste idei fantastice care odata ce ies pe poarta casei din Frumoasa 39 lupta sa puncteze acolo unde este cel mai dificil: eficienta. Aici ideile nu se nasc de dragul festivalului, ci festivalul recunoaste valoarea rezulatelor. In 2014 am castigat 35 de premii si tot de atat de multe ori grupul de 120 de oameni am sarit in sus de bucurie impreuna cu alti colegi din grupul global din partea carora avem sustinere constanta. Toate aceste premii reprezinta o echipa puternica cu un management in care am toata increderea ca vom reusi un 2015 cel putin la fel de prolific – Alina Buzatu (Head of Strategy), Florina Voevod (Finance Director), Mihai Fetcu (Creative Director), Mihaela Bourceanu (Client Service Director), Ondina Olariu si Alin Voicu (Business Directors). ”, declara Mircea Pascu, Managing Director Geometry Global Bucharest.

Lista premiilor de creatie si eficienta a Geometry Global Bucharest:
_________2013___________

Red Apple :
• 1 x bronze - Opel Mini Wreck

Golden Drum
• 1 x silver - Opel Mini Wreck

ADC
• 2 x Best in Auto Category - Opel Mini Wreck
• 1 x Best in PR Category - Today you won't be abused, Sensiblue
• 1 x Silver in outdoor - Opel Mini Wreck
• 1 x Gold in Direct - Opel Mini Wreck
• 1 x Best in Direct - Absolut Composer

_________2014___________
Golden Hammer
• Network of the year
• 1 x Grand Prix - Opel Mini Wreck
• 3 x Gold - Opel Mini Wreck
• 1 x Silver - Opel Mini Wreck
• 2 x Bronze – The Invisible Email, Tide

Golden Drum
• 1 x Grand Prix - The RGB News
• 2 x Gold - The RGB News
• 1 x Siver - The RGB News

Epica
• 1 x Bronze - The RGB News

Eurobest
• 1 x Gold - The RGB News

Cristal
• 2 x Gold - The RGB News
• 2 x Silver - The RGB News
• 1 x Silver - #donatekm, Ponderas
• 1 x Bronze - #donatekm, Ponderas

Effie Awards
• 1X Silver at Durables - Opel Mini Wreck
• 1X Bronze at Retail - eMAG Million Ways to Enjoy
• 1XBronze at Shopper -P&G Time for Movies
• 1XSilve at Shopper - P&G Rollout advantage
• Merits: Pall Mall (Others) and Sensiblu Foundation, “Today you won’t be abused” (CSR Brands)

Webstock awards
• 1X 2nd place at Social Campaigns in Online – The RGB News
Cazurile campaniilor premiate pot fi vazute aici.

EXTRA INFO

Geometry Global este cea mai mare si complexa agentie de activare de brand, livrand marketing de brand sub o filozofie unica: ”Precision Activation”. Aceasta abordare se concentreaza asupra mixului de ”context” si ”continut” menite sa influenteze comportamentul consumatorilor. Cu o echipa de 4000 de experti din 56 de piete, reteaua globala dezvolta programe de marketing conectand oamenii cu brand-urile la momentul potrivit, la locul potrivit si in modalitati diferite. Lansat in iunie 2013, Geometry Global ofera servicii de activare precum shopper marketing, marketing centrat pe relatii, promotional si experiential, din mediile trade si digital. Geometry Global este parte a grupului WPP. Pentru mai multe informatii, vizitati www.geometry.com/ro .
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare