Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 1 Noiembrie 2017
Geometry Global semnează  noua identitate și viziune de brand LaDoiPași

Geometry Global semnează noua identitate și viziune de brand LaDoiPași

Începând din această toamnă, rețeaua de magazine LaDoiPași are o nouă strategie de poziționare și un nou design de logo și mesaj de brand, care pun în valoare atributele lanțului de magazine. Toate acestea poartă semnătura Geometry Global Bucharest.

În noua campanie de poziționare pe care o semnează, Geometry  Global Bucharest și-a propus să evidențieze LaDoiPași ca pe o rețea modernă de magazine de proximitate, dar și să susțină  obiectivul ambiţios al companiei: 2000 de magazine deschise până în anul 2020.

Decizia de repoziționare a venit, pe de o parte, pe fondul preferinței tot mai crescute a consumatorilor pentru cumpărături rapide de proximitate, dar și din dorința de a susține antreprenorii locali la nivel național. Noul slogan este o expresie directă a poziţionării şi prezintă LaDoiPași ca acel magazin de proximitate, construit în baza nevoilor de zi cu zi ale consumatorilor. Noua abordare de comunicare vine să asigure acea scânteie creativă şi să ne ajute să convingem audienţa că un magazin LaDoiPași în apropierea casei poate salva orice situaţie. De altfel, LaDoiPași transformă orice individ în eroul casei sale, a declarat Geanina Ghiculescu, Head of Retail Marketing, Metro România.

LaDoiPași reinterpretează comerțul tradițional, adresând într-o manieră simplă principalele așteptări ale clienților: rapiditate, proximitate, familiaritate și apartenența la comunitate. Datele cele mai recente din industria bunurilor de larg consum arată că, în continuare, comerțul tradițional rămâne o piață relevantă, ce a atins în 2016 valoarea de 24 miliarde lei, în creștere cu 11% față anul precedent. Evoluția a fost determinată atât de creșterea salariilor și a facilităților fiscale, dar și de modificarea preferinței consumatorilor în favoarea magazinelor de proximitate.

Potrivit studiilor Metro Romania, clientul LaDoiPași are între 35-54 ani, este căsătorit și dispune de venituri medii lunare pe gospodărie de peste 3000 lei.

Agenția de creație a dat forma unui design de logo nou. Acesta, deși continuă să poarte aceeași amprentă vizuală - cea cu care consumatorii sunt deja obișnuiți - a căpătat o nota mai modernă și prietenoasă acum. În plus, logo-ul a fost completat de un nou mesaj de brand : ,,LaDoiPași. Găsești exact ce îți dorești”.

LaDoiPași este magazinul în care intri exact înainte să ajungi acasă. Sau atunci când ai nevoie să cumperi ceva rapid. Momentele de acasă, majoritatea simple, dar cu farmecul lor, sunt aprovizionate cu ce cumperi de la LaDoiPași. Fie că e un borcan de dulceață pentru micul dejun al celui mic dintr-o dimineață de sâmbătă, berea  pentru meciul de diseară sau ceva dulce drept recompensă pentru o zi grea. Fiecare magazin LaDoiPași este în mijlocul unei comunități, iar nevoile și dorințele din fiecare comunitate devin misiunea noastră principală.”, a declarat Alex Petrescu, Creative Strategist, Geometry Global Bucharest.

Concept TVC

https://www.youtube.com/watch?v=X7qLN-AHk00

https://www.youtube.com/watch?v=R81pPHSPl_Q

https://www.youtube.com/watch?v=MRpU3IZU7Vc

Campania de poziționare este compusă dintr-o serie de TVC-uri (peste 1.000  difuzate într-un mix de canale impresionant), printuri şi promoţii în magazine şi se va derula până la sfârșitul acestui an.

Geometry a dezvoltat local seria de TVC-uri având ca trigger misiunile de cumpărare care aduc clienţii romani în magazine zi de zi. Situații reale de viață precum cumpărarea unor produse necesare în gospodărie sau de alimente mereu proaspete au fost dramatizate în scenarii diferite. Pe rând,  membrii unei familii – mama, tata, copilul, bunica și bunicul – devin eroii casei, salvând situația ori de câte ori un produs de care este nevoie, lipsește.  De fiecare dată, LaDoiPași este locul din proximitatea casei unde negreșit clienții găsesc rezolvarea.

Echipa Agentiei: Simona Costea – Client Service Director, Adriana Staicu – Account Director, Oana Mehedinteanu – Account Executive, Cristina Ungureanu- Head of Strategy, Alex Petrescu – Creative Strategist, Andreea Apostoliu- Strategic Planner, Mihai Fetcu – Creative Director, Stefan Vasilachi – Group Creative Director, Bogdan Costin – Senior Copywriter, Costina Dinulescu – Senior Art Director, Stefan Matei – DTP, Monica Gheorghe – Traffic Manager

Echipa LaDoiPasi: Violeta Luca - Retail Director, Geanina Ghiculescu - Head of Retail Marketing, Dana Banica - Retail Marketing Manager, Elena Boldor – Retail Marketing Specialist

Special credits: Hypno, Alexandru Dorobantu, Manole Sava

Extra info

Geometry Global este cea mai mare agenție de activare de brand și shopper marketing din lume. Ajutăm brandurile să progreseze într-o lume omnichannel, modelăm comportamentul consumatorilor explorând momentele pivotale care apar de-a lungul procesului decizional. Cu echipe în 56 de piețe, expertiza Geometry Global acoperă servicii de retail clasic, eCommerce, experiental marketing, branding, design și consultanță. Geometry Global este parte a grupului WPP. www.geometry.com

LaDoiPași este un lanț de magazine de proximitate, înființat în 2012 de către METRO Cash & Carry România, lider pe piața magazinelor de proximitate în regim de franciză, cu un număr total de 430 de magazine la nivel național, în prezent.

METRO Cash & Carry România a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare