Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 29 Aprilie 2014
GMP prezintă soluţiile Cloud de la Romtelecom Business Solutions în ediția „Mini Bizˮ

GMP prezintă soluţiile Cloud de la Romtelecom Business Solutions în ediția „Mini Bizˮ

Soluţiile de Back-up & Recovery în cloud oferite de Romtelecom Business Solutions sunt prezentate într-un mod inedit de către GMP Advertising, în varianta miniatură a numărului 262 al publicaţiei Biz.

de Teodora Ieșeanu
GMP a avut ideea de a oferi ceva tangibil care să sugereze importanța unei „copii de rezervă”: varianta în miniatură a revistei Biz, care conţine toate informaţiile regăsite în cea originală. Pe măsură ce răsfoiesc revista, cititorii descoperă varianta de back-up a acesteia, care se află în interior.

„Pentru a dramatiza într-un mod inovator soluţiile de Back-up & Recovery în cloud oferite de Romtelecom Business Solutions, am inserat în cel mai recent număr al revistei Biz o machetă cu un duplicat în miniatură al revistei, cuprinzând absolut toate articolele revistei gazdă. Mini revista de business rezultată este o premieră pe piaţa din România şi suntem foarte mândri să avem un client atât de deschis la propunerile noastre", explică Mihai Gongu, Creative Director GMP Advertising.

Soluţia Secure Back-up & Recovery oferită de către Romtelecom companiilor din România este un spaţiu virtual securizat în cloud, dedicat păstrării copiilor de siguranţă ale fişierelor importante (documente, imagini, e-mail, ş.a.m.d.) ale companiei, care pot fi accesate oricând, în mod securizat, prin interfaţa web. În caz de furt sau de defectare a calculatorului, sau în cazul pierderii fişierelor din eroare umană, datele pot fi oricând recuperate din cloud, pe un alt calculator.

„În comunicarea către clienţii noştri considerăm că cel mai important este să vorbim pe limba lor, să privim lucrurile din perspectiva lor şi să le arătăm care sunt beneficiile pe care le oferă serviciile noastre, iar propunerea GMP s-a potrivit foarte bine în acest context, oferind dramatizarea perfectă pentru serviciul Back-up and Recovery” spune Ruxandra Rău, Communication Manager Business Segment for Romtelecom & Cosmote.

Din echipa GMP Advertising care a contribuit la realizarea proiectului au facut parte: Mihai Gongu, Creative Director; Ioana Munteanu, Group Creative Director; Radu Rebei, Art Director şi Andreea Dumitru, Account Director.

Din partea Romtelecom Business Solutions, au contribuit la acest proiect Diana Kiraly, Marketing Expert Business Segment şi Ruxandra Rău, Communication Manager Business Segment.

Extra Info

GMP Advertising este, din februarie, partenerul celei mai creative rețele independente din Europa, Jung von Matt. GMP a fost recunoscută drept „Agenția Independentă a Noii Europe” în 2013 la festivalul Golden Drum și este cea mai premiată agenție independentă din România la festivalurile de creativitate locale și internaționale.

De asemenea, GMP este cea mai premiată agenție independentă din istoria premiilor Effie Awards România, singura deținătoare a două titluri Grand Effie pentru același brand – Timișoreana. Agenția este o prezență constantă în etapele finale ale Festivalurilor Internaționale Creative precum Cannes Lions și Eurobest.

De 15 ani GMP construiește povești de success alături de clienții săi pentru branduri precum: Timişoreana, Petrom, Romtelecom, Arctic, Baumax, Ciucaș, Mondelez sau Volkswagen (în ordine cronologică). Mai multe informații despre portofoliul și proiectele agenției pot fi găsite pe www.gmp.ro și pe GMPBucharest.

GMP Advertising face parte din GMP Group din care mai fac parte Webstyler, GMP PR, Point Public Affairs, Chapter 4 și Go Studio.


Cu o expertiză de peste 80 de ani pe piaţa românească de telecomunicaţii, Romtelecom oferă astăzi o gamă completă de servicii de comunicare şi divertisment pentru toate nevoile gospodariilor si afacerilor din Romania, cu pachete personalizate de televiziune, internet şi voce. La finalul anului 2013, Romtelecom avea peste 4,85 milioane de abonamente în portofoliu, pentru servicii de televiziune, internet în bandă largă şi voce, precum şi soluţii complexe de business ICT.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare