Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 2 Decembrie 2015
Golin își consolidează poziția în topul agențiilor de PR din România

Golin își consolidează poziția în topul agențiilor de PR din România

Golin a fost unul dintre numele cel mai des auzite pe scena galei Romanian PR Award 2015 si cea mai premiată agenţie la categoriile dedicate comunicării financiare. Cele 11 trofee și diplome obținute la cea de-a XIII-a ediție a acestei gale reconfirma Golin în topul agențiilor de PR din România, după performanța unică de a fi numită, în doi ani consecutivi, agenția de PR numărul 1 in România conform studiului realizat de revista BIZ și Unlock Marketing Research.

„Performanța de la Romanian PR Award reprezintă o validare a eforturilor noastre de a dezvolta campanii nu doar creative, ci și eficiente. Pentru a fi cu adevărat alături de clienții noștri în toate planurile, este esențial să înțelegem contextul și obiectivele lor de business, precum și provocările din piețele lor. Această abordare presupune un nivel ridicat de dedicare și competențe si se reflectă atât în succesul campaniilor noastre, care generează rezultate reale de business pentru clienți, cât mai ales în colaborările de lungă durată pe care le avem cu aceștia”, spune Monica Botez, Managing Partner, Golin România.

Golin a fost singura agenție de PR premiată la categoria Comunicare financiară, câştigând practic toate premiile din această categorie: Gold pentru campania MasterCard România Doar cu cardul  şi Silver cu Fondul Proprietatea/ Franklin Templeton Investments pentru Listarea Secundară a Fondului Proprietatea pe Bursa de Valori de la Londra. De asemenea, campania MasterCard Festivaluri Contactless a adus încă un trofeu Gold echipei Golin la categoria Comunicarea produselor şi serviciilor financiare. Campania Doar cu cardul a primit aprecierea juriului şi la categoria Social Media, unde a câștigat un premiu Silver.

Mai mult, succesul acestei campanii a fost recunoscut și la nivel internațional. Doar cu cardul a fost nominalizată anul acesta la categoria Finance în cadrul European Excellence Awards, Golin fiind singura agenție românească ajunsă în finala acestei importante competiții de comunicare din Europa.

Golin a urcat pe scena Romanian PR Award cu un premiu Silver și la categoria Public Affairs, Advocacy, Lobby, cu campania Listarea Secundară a Fondului Proprietatea pe Bursa de Valori de la Londra.  Astfel, parteneriatul dintre Golin și Franklin Templeton Investments continuă să scrie istorie la Romanian PR Award, campaniile semnate de agenție pentru acest client acumulând nu mai putin de 9 trofee în cadrul acestui festival, în 6 categorii distincte ale competiției.

Categoria Comunicare Corporatistă i-a adus agenției Golin un nou premiu Silver, pentru Transavia, campania Ora de nutriţie. De asemenea, Gala Romanian PR Award a confirmat expertiza Golin în zona de CSR, agenția obținând premii Silver la categoriile Responsabilitate socială şi dialog cu grupurile co-interesate pentru campania Părinți la școală, realizată pentru Orange România, respectiv Comunicarea proiectelor de mediu cu campaniile ComPETiția pentru un viitor mai bun, dezvoltată alături de Lidl România, și Transformăm energia în artă, împreună cu AFI Palace Cotroceni.

În cadrul aceluiaşi eveniment, agenţiei Golin i s-au acordat două diplome de excelenţă pentru proiectele Prinde un loc la cinematograful Lidl, la categoria Events, respectiv Descoperă Bucureştiul la Picnic Unilever România, la categoria Publicaţii externe.

Anul 2015 a reconfirmat poziția de lider a agenției Golin în industria de relații publice din România. În luna octombrie, Golin a marcat o nouă premieră pentru industria locală de PR, fiind desemnată pentru al doilea an consecutiv Agenția #1 în România în clasamentul revistei BIZ. Premiile obținute la Gala Romanian PR Award validează încă o dată creativitatea si mai ales eficienta campaniilor realizate de Golin pentru clienții săi.

Extra info

Golin România este afiliată la una dintre cele mai valoroase reţele internaţionale de PR, Golin Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrală şi de Est al companiei americane care deţine în total 50 de birouri în America, EMEA si APAC. Golin Romania este membră a grupului de companii din care mai fac parte Lowe, Initiative, BPN, Lowe Profero şi Medic One şi este multiplu premiată şi finalistă la festivaluri locale şi internaţionale precum ADC*RO, Cristal Festival, CSR Awards, European Excellence Awards, IPRA Awards, PR Award Romania, Sabre Awards, Webstock.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare