Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 22 Mai 2014
GolinHarris București și Rogalski Damaskin Public Relations, premiate la SABRE Awards 2014

GolinHarris București și Rogalski Damaskin Public Relations, premiate la SABRE Awards 2014

În cadrul galei de decernare a premiilor SABRE EMEA 2014, GolinHarris a câștigat trofeul GOLD, la categoria Divertisment, pentru campania de lansare a serialului Vikings, difuzat de HISTORY, iar Rogalski Damaschin PR, GOLD la categoria Public Affairs pentru campania „Coaliția pentru o Nouă Prevenție 2013”. Evenimentul a avut loc pe 20 mai, la Londra.

Campania Vikingii, realizată de GolinHarris, a fost gândită și implementată de echipa GolinHarris București, având activări atât în mediul offline, cât și online. Cosmin Tudoran, endorserul campaniei, a dat startul printr-un teasing prin care se transforma în viking. Acesta a renunțat la look-ul cu care ne-a obișnuit și s-a tuns exact ca personajele din serial. Primul episod transmis în România a fost marcat de un ospăț tipic, în Centrul Vechi al Bucureștiului unde peste 150 de jurnaliști, bloggeri și parteneri au dansat pe ritmuri vikingesti. GolinHarris și HISTORY au realizat și un stunt stradal: trei vikingi au luat capitala la pas, s-au întâlnit cu fanii HISTORY, au facut poze cu bucureştenii şi au povestit despre noul serial, ce avea premiera chiar în acea seară.

Vikingii au ajuns și în redacțiile principalelor publicații, dar și în studiourile radiourilor românești, oferindu-le jurnaliștilor un mic dejun nordic, demn de orice viking.

“Lansarea Vikingii a fost unul dintre proiectele mele preferate din anul ce-a trecut. L-am tuns pe Cosmin Tudoran ca pe un viking, am mancat și am dansat pe ritmuri nordice, iar Magheru a fost luat cu asalt de o gașcă de vikingi veseli. Aur la SABRE înseamnă o nouă recunoaștere a creativității și rezultatelor excepționale pe care le-a avut această campanie, condusă exemplar de o echipă de oameni pasionați”, spune Hortensia Năstase, Managing Partner GolinHarris București.

Inițiată de Fundația Prețuiește Viața, campania „Coaliția pentru o Nouă Prevenție 2013”, realizată de Rogalski Damaskin PR, a convins autoritățile din România cu privire la necesitatea introducerii vaccinului pneumococic în planul național de imunizări, astfel încât în fiecare an aproape 200.000 de copii nou-născuți vor beneficia de imunizare gratuită împotriva bolilor pneumococice. Campania a impus pe agenda publică subiectul vaccinării, astfel că timp de aproape un an de zile a generat un val mediatic cu cel puțin o știre publicată în fiecare zi despre subiectul vaccinării împotriva bolilor pneumococice.

Campania a mobilizat publicul din România să semneze o petiție publică adresată autorităților printr-un eveniment neconvențional care a avut loc pe 12 noiembrie 2012, atunci când agenția a scos în stradă și la metrou jucăriile bebelușilor bolnavi, creând primul flash mob al ursuleților de plus. Astfel, un simbol emoționant a devenit personajul principal al unei campanii care a acoperit 365 zile de activism.

Campania a primit anul acesta și recunoașterea juriului din cadrul European Excellence Awards, fiind nominalizată la două categorii: Sănătate și Organizații neguvernamentale. La nivel național, “Coaliția pentru o Nouă Prevenție 2013” a fost distinsă în 2013 cu trei premii Golden Award for Exellence în cadrul Romanian PR Award, cea mai mare competiție
de profil din România, la categoriile Public Affairs, Advocacy și Lobby, Organizații non-guvernamentale & Societate civilă și Comunicarea produselor și serviciilor medicale. De asemenea, campania a mai obținut distincția Silver Award for Excellence la categoria Media Relations, în cadrul aceleiași competiții.

Extra Info

GolinHarris Bucureşti este afiliată la una dintre cele mai valoroase reţele internaţionale de PR, GolinHarris Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrală şi de Est al companiei americane care deţine în total 40 de birouri în America, EMEA si APAC.

Portofoliul de clienţi GolinHarris București include astăzi companii de renume precum: AFI Cotroceni, AFI Europe, AFI Ploieşti, AVON, Bancpost, BASF, Caroli Foods, Centrofarm, Colgate-Palmolive (România), Crucea Roşie Română, Electrolux, Focus Copii Dispăruţi, Franklin Templeton Investments, History Channel, Johnson&Johnson, LIDL, Mercedes-Benz România, Nuance Communications, Orange România, Parlamentul European, Reprezentanța București, PeliFilip, PepsiCo, QuickMobile, Schneider Electric România, Salesianer Miettex, SofMedica, Titan, tocmai.ro, Transavia, URBB–United Romanian Breweries Bereprod, VEKA România, Vicomte A., X-Trade Brokers, YUM (KFC, Pizza Hut, Hard Rock Cafe, Paul).

Rogalski Damaschin Public Relations susține că este posibil ca prin comunicare întreaga comunitate să evolueze, într-o perioadă în care consumatorii au așteptări din ce în ce mai mari de la branduri, companii şi lideri. Misiunea agenţiei este să creeze un impact social și economic pozitiv, prin idei care inspiră schimbarea în bine. Astfel, agenția promovează în practica şi limbajul curent al PR-ului conceptul de “good advocacy”, care desemnează o co uicare militantă, onestă și creativă, de natură să genereze conținut valoros și rezultate pozitive atât pentru companii, cât şi pentru consumatori. Agenţia se structurează în două arii de specialitate: consumer PR, coordonată de Alina Damaschin, în calitate de Creative Leader şi corporate PR, divizie coordonată de Eliza Rogalski, în calitate de Strategy Leader.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare