Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 15 Martie 2012
GolinHarris şi HyperActive au semnat noua campanie „Mother’s Day”

GolinHarris şi HyperActive au semnat noua campanie „Mother’s Day”

Pornind de la un concept original GolinHarris, campania „Mother’s Day” realizată pentru Kinder Chocolate este construită în jurul platformei Mamicadetoatalauda.ro, comunitatea online a “mămicilor de toată lauda”. Prin intermediul campaniei, copiii au fost încurajaţi să-şi declare să-şi declare dragostea pentru mămicile de toată lauda.

de Teodora Ieşeanu

Platforma educaţională şi de interacţiune pentru mămici www.Mamicadetoatalauda.ro a fost creată de GolinHarris şi dezvoltată de HyperActive anul trecut pentru Kinder Chocolate, fiind singura platformă de acest gen care le oferă mămicilor şi copiii lor idei despre cum să-şi petreacă timpul liber împreună. Pornind de la valorile Kinder Chocolate, platforma are în centru bucuria şi energia care condimentează viaţa micuţilor şi a părinţilor lor.

Campania „Mother’s Day” s-a derulat în perioada 5-11 martie şi a avut ca piloni principali de comunicare canalul You Tube şi pagina de Facebook a platformei.

Creaţia şi managementul de proiect au fost realizate de Lowe&Partners, iar dovezile de dragoste au fost postate live pe canalul de YouTube al platformei, creat de HyperActive special pentru acest eveniment:  şi pe pagina de Facebook.

Pentru declaraţia lor sinceră de dragoste, piticii au fost răsplătiţi cu ciocolată Kinder Chocolate, iar mamele lor pot câştiga un makeover şi o apariţie în revista The One. Andreea Macri – Fashion Director al revistei The One va desemna câştigătoarea prin tragere la sorţi.

Echipa implicată în realizarea campaniei este formată din Camelia Dâu – Senior Brand Manager – din partea Ferrero România; Alina Popa – Manager, Consumer Division din partea GolinHarris; Ana-Maria Smultea – Senior Account Manager şi Ioana Vulcan –Account Executive din partea Lowe&Partners; Alexandra Trofin – Account Manager din partea HyperActive.

Extra Info

GolinHarris Bucureşti a luat naştere în 2011 în urma afilierii agenţiei Lowe PR la una dintre cele mai valoroase reţele internaţionale de PR, GolinHarris Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrală şi de Est al companiei americane, care deţine în total 34 de birouri în America, Asia Pacific, Europa si Orientul Mijlociu.

Portofoliul de clienţi ai agenţiei include companii de renume precum: CBRE, Century 21, Colgate-Palmolive (Romania), Crucea Roşie Română, Electrolux, Ferrero, Franklin Templeton Investments, Gaya Medical Center, Johnson&Johnson, Kludi, L’Oreal Romania, Orange Romania, RBS – Royal Bank of Scotland, Readers Cafe, Schneider-Electric Romania, SofMedica, Transavia, Unilever (Algida, Knorr), UNICEF, URBB – United Romanian Brewieres Bereprod.

GolinHarris Bucureşti este membră a grupului de companii din care mai fac parte Lowe&Partners, Initiative, Brand Connection, HyperActive, Mobile Works şi Lowe Medic One si este multiplă finalistă la festivaluri locale si internaţionale precum European Excellence Award, Sabre Awards si IPRA Awards.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare