Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 7 August 2007
Graffiti BBDO a pus la cale Snickers Battlefield

Graffiti BBDO a pus la cale Snickers Battlefield

Graffiti BBDO a organizat Snickers Battlefield, un eveniment de comunicare BTL, promovat prin spoturi TV şi radio, machete de presă, bannere de internet, precum şi prin postere şi flyere distribuite pe litoral.

de Andreea Pavel

Graffiti BBDO a organizat Snickers Battlefield, un eveniment de comunicare BTL, care a avut loc sâmbătă, 4 august, pe plaja H2O din Mamai şi unde, potrivit reprezentanţilor, au adunat sute de participanţi.

waterDesfăşurat pe durata unei zile întregi, potrivit reprezentanţilor, Snickers Battlefield a îmbinat posibilităţi de competiţie precum „water fight” şi „DJ battle”. Primul concurs, „water fight”, i-a provocat pe participanţi să se dueleze în tunuri cu apă, de pe doi cilindri amplasaţi pe mare, la 30 de metri de mal.

"Snickers Battlefield a fost gândit a fi un eveniment în premieră. Tinerii Snickers sunt întodeauna interesaţi de lucrurile care aduc un plus de inovaţie şi de fun, drept pentru care le-am oferit un eveniment care să le crească adrenalina, creându-le o experienţă puternică legată de brand. Am dezvoltat pentru Snickers o activare care să îmbine două elemente cheie pentru spiritul urban actual: scratch-urile şi beat-urile, împreună cu o nouă generaţie de sport extrem. Rezultatul a fost un eveniment dedicat celor care vor să experimenteze şi să se distreze 24 din 24, Snickers fiind brandul care le oferă acel plus de energie necesar epuizării distracţiei şi de abia apoi a energiei," spune Catinca Drăgănescu, Account Manager Graffiti BBDO.

De asemenea, Snickers Battlefield a fost organizat şi cu sprijinul agenţiei Media Direction, care a selectat cele mai potrivite canale de comunicare. Astfel, luând în considerare faptul că evenimentul, potrivit reprezentanţilor, s-a adresat tinerilor dinamici, preocupaţi de tot ce înseamnă artă, sport şi distracţie urbană, partenerii media propuşi de Media Direction au fost MTV, Pro FM, 7 Seri, site-urile Adevolution.

Promovarea evenimentului a fost realizată astfel prin spoturi TV şi radio, machete de presă, bannere de internet, precum şi prin postere şi flyere distribuite pe litoral.

Din partea companiei Mars România, proiectul a fost coordonat de Bogdan Garofeanu - Snack Food Category Manager. Echipa Graffiti BBDO care a contribuit la realizarea evenimentului este formată din: Ema Prisca – Creative Director, Cătălin Stanciu – Copywriter, Ioana Sandru – Art Director, Catinca Drăgănescu - Account Manager.

Campania de media a fost coordonată de agenţia Media Direction, cu implicarea Verei Gavrilă –Senior Media Manager, iar dezvoltarea pe zona de online a fost realizată de către Cristiana Belodan – Account Manager Proximity.

Partea logistică a evenimentului a fost asigurată de echipa H2O şi de cei de la City Events.

Extra Info:
Grupul BBDO România include agenţiile Graffiti BBDO, divizia de PR - Pleon Graffiti, Media Direction şi Proximity, şi este parte a reţelei internaţionale de comunicare Omnicom.
Graffiti BBDO s-a afiliat în 1992 la reţeaua BBDO şi este cea mai veche agenţie de publicitate din România cu o experienţă de peste 15 ani în domeniu.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare