Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 17 Ianuarie 2014
Guinness lansează un nou spot inedit, în cadrul campaniei „Made of more”

Guinness lansează un nou spot inedit, în cadrul campaniei „Made of more”

Guinness anunţă lansarea unui nou spot TV, ce vine în completarea campaniei de comunicare „Made of more”. “Sapeurs” rulează începând cu data de 15 ianuarie, continuând seria reclamelor memorabile marca Guinness.

de Teodora Ieșeanu
Urmând după spotul „Basketball”, “Sapeurs” consolidează platforma dezvoltată de cunoscutul brand de bere, care celebrează oamenii remarcabili.



Creată de Abbott Mead Vickers BBDO (Marea Britanie) şi regizată de Nicolai Fuglsig, noul spot are în distribuţie personaje reale, în situaţii reale din viaţa de zi cu zi, prezentând „Societatea Persoanelor Elegante din Congo”, cunoscută şi ca „Sapeurs”.

„Sapeurs” este un grup de domni rafinaţi din Brazzaville, capitala Republicii Congo, care au dezvoltat un caracter aspiraţional, adânc înrădăcinat în cultura lor. Existenţa lor nu este definită de ocupaţie sau de avere, ci de respect, de un cod moral puternic şi de dorinţa de a-i inspira pe ceilalţi prin stilul şi atitudinea lor. Pentru ei nu contează preţul costumului, ci valoarea omului care îl poartă. Mai multe detalii despre “Sapeurs” sunt disponibile în documentarul realizat pentru Guinness de Héctor Mediavilla.

Stephen O’Kelly, directorul de marketing GUINNESS din Europa de Vest, declară: „Ceea ce ne place la Sapeurs şi ne-a atras la ei nu a fost doar energia sau culoarea vibrantă, ci esenţa lor: povestea acestui grup este centrată pe demnitate şi puterea de exprimare. În spiritul “Made of More”, am vrut să surprindem un grup de oameni a căror integritate şi caracter ies în evidenţă, în ciuda provocărilor cu care se confruntă. Îmbrăcându-te bine poţi transmite multe mesaje, însă, pentru Sapeurs, hainele elegante semnifică pace, demnitate şi onoare”.

Directorul executiv de creaţie al AMV BBDO, Adrian Rossi, susţine: „Consolidând campania deja existentă, “Made of More”, Guinness continuă să celebreze oameni cu integritate şi caracter puternic, prin prezentarea unui grup extraordinar din Congo-Brazzaville: Sapeurs (La Société de Ambianceurs et des Personnes Élégantes). Aceşti bărbaţi, care poartă costume incredibile în contrast cu ceea ce îi înconjoară, reprezintă un adevăr universal: în viaţă, toţi avem dreptul de a alege. Putem lăsa circumstanţele să ne influenţeze sau le putem influenţa noi.”

Extra Info

Guinness este o bere premium, cu o aromă unică de orz prăjit şi caramel, care îi dă o notă distinctă. Berea Guinness este produsă în 49 de ţări şi savurată în peste 150, până în Barbados, Nigeria şi Indonezia. Berăria din St. James’s Gate (Dublin), construită de Arthur Guinness în 1759, a devenit un simbol celebru, având la bază valori puternice precum excelenţa, inovaţia şi spiritul filantropic.

URBB, compania în portofoliul căreia se află berea Guinness în România, este unul dintre cei mai mari producători de băuturi de pe piaţa locală, fiind prezent atât pe piaţa berii, cât şi pe cea a băuturilor răcoritoare şi a apelor minerale. Portofoliul companiei cuprinde exclusiv mărci premium: Tuborg, Holsten, Carlsberg, Skol, Guinness, Kilkenny, Granini şi Bilbor.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare