IAA Romania contribuie la dezvoltarea educatiei in Marcom prin lansarea unui nou program!Devino mentor in Programul MentorIAA si ajuta urmatoarea generatie sa isi gaseasca locul potrivit in industria de marketing si publicitate! MentorIAA este un program de mentorat pentru cariera ce isi propune sa ofere viitorilor profesionisti o mai buna intelegere a domeniului, sa ofere raspunsuri la intrebari si neclaritati si sa ii inspire, ajutandu-i sa inteleaga rolul lor si diferenta pe care o pot face ca viitori buni profesionisti.de Raluca Turcanasu
IAA Romania a demarat un nou proiect – AcademIAA – ce are ca obiectiv cresterea angajabilitatii absolventilor de studii superioare din domeniile marketing si comunicare. Unul dintre programele AcademIAA este MentorIAA - Programul de Mentorat pentru Studenti, pe care vrem sa il demaram in aceasta toamna si in care studenti de la facultatile de profil (ASE – marketing, SNSPA – management si comunicare si FJSC) au acces la mentorat in cariera din partea profesionistilor din industrie. Initiativa de mentorat s-a nascut in urma unui studiu calitativ cu aprox. 150 de studenti de la cele trei universtitati si care s-a derulat in luna Mai 2017. Obiectivul sesiunilor de mentorat este sa ii ajutam pe studenti sa inteleaga industria de marketing si comunicare, sa ii motivam si sa ii ajutam sa isi construiasca o cariera de success in domeniul marcomm.
Ce le oferim mai exact?
Cautam mentori din industrie cu cel putin 6 ani experienta practica in industrie si cel putin pozitie manageriala, care sa sustina minim 6 sesiuni de mentorat one-to-one cu studenti (aprox. 1-1.5 ore sesiunea) pe parcursul a 4-5 luni de zile.
Asteptam nominalizarea voastra de mentor pana pe data de 20 octombrie.
Pentru detalii suplimentare despre programul AcademIAA in general si MentorIAA - Programul de mentorat pentru studenti in particular, Laura Tampa, coordonatul programelor educationale IAA Romania va sta la dispozitie: laura.tampa [@] iaa.ro
|
![]() ![]() |
- 18 Aprilie 2018 Oana Cociașu, premiată de IAA România pentru excelență în dialogul cu autoritățile
- 18 Aprilie 2018 Cine au fost premianții Galei Premiilor De Excelență IAA 2018?
- 10 Aprilie 2018 Teaser Ziua Publicităţii - Roxana Baias, despre oamenii din industria de marcom din viitor
- 4 Aprilie 2018 Teaser Ziua Publicităţii - Ana Maria Brânză, despre performanţă, creativitate şi modele de urmat
- 21 Martie 2018 S-a dat startul nominalizărilor pentru Premiile de Excelență IAA 2018
- 18 Aprilie 2018 80 de organizații au semnat astăzi Carta Diversității din România
- 18 Aprilie 2018 Samsung, iPhone și Huawei, cele mai inovatoare branduri de gadgeturi în percepția românilor
- 18 Aprilie 2018 Mastercard și eMAG încurajează plățile online prin campania „Cumpărăturile deştepte îţi dau cadouri perfecte”
- 18 Aprilie 2018 Cine au fost premianții Galei Premiilor De Excelență IAA 2018?
- 17 Aprilie 2018 Kaufland România își reînnoiește sloganul și lansează o nouă campanie de brand