Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 26 Februarie 2018
IAA Young Professionals lanseaza campania de recrutare

IAA Young Professionals lanseaza campania de recrutare

IAA Young Professionals lanseaza campania de recrutare " Inspring young leaders" prin care isi propune sa selecteze tinerii profesionisti pasionați de marketing si comunicare care isi doresc sa faca parte dintr-o echipa recunoscuta la nivel global. IAA Young Professionals este castigatoare a 4 premii internationale IAA Inspire Young Leader si a premiului de cea mai creativa filiala Young Professionals din lume.

Campania se desfasoara in perioada 26 februarie - 10 martie 2018 si sunt invitati sa aplice atat studenti, cat si tineri profesionisti din marketing si comunicare, dornici sa contribuie la dezvoltarea industriei de Marcomm.

IAA Young Professionals este singura asociatie din Romania dedicata tinerilor profesionisti din domeniul marketingului si comunicarii, In cei 10 ani de activitate YP se mandreste cu 200 de evenimente care au avut o audienta de aproximativ 16.000 de participanti. Toate acestea fiind realizate de cei 600 de membri YP.

Chapterul IAA Young Professionals Romania este unul dintre cele mai active si creative din lume. In 2015, Ioana Marzac-Sigarteu si Nicoleta Deliu au fost premiate la categoria Young Leader in cadrul Galei de premiere IAA Inspire Awards de la Londra, iar in 2016 IAA Young professional a primit distinctia ”The Inspire Award pentru excelenta”.. in cadrul Galei Internationale IAA Global ”Creativity Can Change The World” din 2017 de la Bucuresti, Iulia Niculae – Cuciurean si Claudiu Petria au primit premiul “IAA Young Leader Award”. 

“IAA Young Professionals este un formator de talente prin programele de educare pe care le pune la dispozitia tinerilor, posibilitatea de a realiza proiecte diverse si oportunitatile internationale pe care le ofera reteaua globala din care facem parte.

Printre primele criterii pe care le urmarim in selectia candidatilor se numara pasiunea pentru domeniul marketing-ului si a comunicarii, potentialul de crestere si motivatia de a contribui la industria de Marcomm. Expertiza in domeniu nu este un criteriu de selectie, pentru ca in YP oferim posibilitati diverse de dezvoltare profesionala aplicabile in stadii diferite de cariera.”, a declarat Iulia Niculae – Cuciurean, Presedintele IAA Young Professionls. 

Avantajele membrilor IAA Young Professionals:

  • Dezvoltare personala si profesionala
  • Networking cu profesionisti marcomm din Romania si din strainatate
  • Personal branding
  • Un plus in CV-ul personal
  • Existența unui cadru general in care fiecare isi poate crea propriile beneficii
  • Reduceri la evenimentele și acțiunile IAA Romania (ex. Școala IAA, conferințe, seminarii)
  • Acces la evenimentele și acțiunile IAA Young Professionals

Inscrierile se pot face prin completarea formularului de pe pe site IAA YP la link-ul www.iaayp.ro/recrutare

                                                         ***

IAA Young Professionals Romania este un program al International Advertising Association ce reuneste tineri profesionisti sau studenti in ultimii ani de studiu universitar, atrasi de pasiunea comuna pentru domeniul marketingului si al comunicarii. La nivel international, asociatia are peste 1000 de membri din 15 tari: Austria, SUA, Danemarca, Egipt, Olanda, Australia, Serbia, Elvetia, India, Italia, China, Turcia, Romania, UK si Bosnia Hertegovina.

Cele mai importante proiecte dezvoltate de IAA Young Professionals Romania sunt: CompetitIAA (concurs de marketing si comunicare), Serile YP (dezbateri si workshop-uri), GalerIAA (evenimente dedicate pasiunilor creative), Civic Vox (solutii de marketing pentru ONG-uri).

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
assignment experts
19 Iunie 2018, 14:57
The campaign focus is for consumers to understand the benefit of promoting in its numerous structures, including supported substance. It comes when the ad industry is under ever more noteworthy investigation by governments and strategy producers and often on the defensive.
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare