Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 4 Octombrie 2017
Iarna se amână

Iarna se amână

Vestea bună vine de la KFC și UM Studios, divizia de branded content a UM Romania, care au reușit deja să amâne sosirea iernii cu mai mult de o lună! Campania se adresează tuturor celor cărora le place „pe bune” gama Krushers și vor să se bucure de băutura preferată indiferent de anotimp.

Toată lumea știe că Fuego este vestitorul iernii. Cum se termină vara, artistul își pregătește concertele pentru Crăciun și se apucă de împodobit bradul. Anul acesta, KFC își propune să îl țină ocupat cât mai mult timp, pentru a întârzia venirea iernii și a păstra băuturile-vedetă ale verii cât mai mult timp în restaurante. În doar 3 zile de la pornirea campaniei, utilizatorii au reușit să prelungescă vara cu aproape două luni de zile!

„Pentru că ne dorim constant să fim cât mai aproape de consumatori, toamna aceasta am hotărât să îi implicăm direct: îi lăsăm pe cei care sunt fanii Krushers Mocktail „pe bune” să decidă disponibilitatea băuturilor în restaurantele KFC. Aceasta este și ideea de la care a pornit campania de comunicare: să prelungim vara, ca să ne putem bucura cât mai mult timp de cele 3 arome delicioase Krushers (Ananas, Mojito și Căpșuni)”, declară Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC România.

Utilizatorii pot să îl țină ocupat pe Fuego accesând site-ul kfc.ro/prelungestevara. Cu cât îi dau mai multe lucruri de făcut, cu atât disponibilitatea Krushers Mocktail în restaurantele KFC crește.

„Când am prezentat ideea, celor prezenți nu le venea să creadă că vrem să facem o campanie cu Fuego. Deși conceptul a fost aprobat pe loc, nici nouă nu ne-a fost ușor să ne obișnuim cu gândul că da, vom face o campanie pentru KFC cu celebrul Fuego! L-am contactat și am avut plăcuta surpriză de a descoperi, în spatele artistului serios, un om cu simțul umorului! Deși am lansat-o de doar câteva zile, campania a cucerit internetul!”, ne-a spus Adela Dan, Head of Content UMStudios România.

Produsele vor fi disponibile în toate restaurantele KFC din România, în perioada stabilită de fanii Krushers pe site-ul campaniei. Așa că anul acesta winter is not coming (yet!), gama Krushers e încă aici!

UM Studios România,  divizia de branded content a UM România – cea mai premiată agenție de media din România – a luat ființă la începutul acestui an.  Printre clienții  agenției se numără Coca-Cola, Dedeman, Virgin Radio, Intersnack.

Din echipa KFC Romania: Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Monica Douglas, Marketing Director, Gabriel Nenciu, Senior Brand Manager, Mariana Lisofschi, Brand Manager, Andreea Boala, Brand Manager, Claudia Porojan, Senior PR & CSR Manager, Tina Cretu, Digital Manager

Din partea UM Romania: Adela Dan, Head of Content, Ioana Dinu, Copywriter, Alina Vasile, Account Director, Victor Croitoru, CEE Regional New Business and Strategy Director, Sandina Crisiarcu, Head of Planning, Francesca Muresan, Art Director, Cristian Ene, Senior Digital Planner, Diana Popa, Media Researcher

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare