Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 28 Martie 2018
Initiative asigură campaniile media ale PAID România

Initiative asigură campaniile media ale PAID România

Initiative a fost selectată să coordoneze promovarea media a Pool-ului de Asigurare împotriva Dezastrelor Naturale – PAID România, în urma câștigării unui pitch. Astfel, Initiative va dezvolta strategia de media a societății de asigurare pentru anul 2018 și va gestiona campaniile media pentru promovarea poliței de asigurare obligatorie împotriva dezastrelor naturale (PAD).

„Prin intermediul campaniilor de anul acesta ne dorim creșterea notorietății produsului nostru de asigurare obligatorie a locuinței, precum și creșterea nivelului de acoperire prin asigurare PAD în România. Avem încredere că Initiative este agenția alături de care vom dezvolta cea mai potrivită strategie media pentru a ne atinge obiectivele și pentru a ne duce mesajele campaniilor mai aproape de publicul pe care îl vizăm”, afirmă Nicoleta Radu, Director General, PAID România.

„Câștigarea pitch-ului organizat de PAID România ne oferă oportunitatea de a ne implica în campanii cu o importantă componentă de educație financiară și să contribuim la creșterea vizibilității unui produs atât de necesar fiecăruia dintre noi. Pentru a atinge un public atât de eterogen, am construit strategia și planning-ul media pentru polița de asigurare obligatorie a locuinței în jurul canalului cu cele mai bune performanțe în raport cu obiectivele clientului – TV-ul”, adaugă Alexandra Olteanu, Managing Director, Initiative.

Campaniile media pentru polița de asigurare împotriva dezastrelor naturale se vor derula pe parcursul anului 2018, în principal pe TV (cu două etape – în primăvară și în toamnă), dar și pe radio și în online. Acestea vor fi centrate pe două spoturi al căror endorser este realizatoarea TV Teo Trandafir.

Echipa Initiative implicată în câștigarea pitch-ului și în campaniile PAID România: Andreea Dinescu (Deputy Managing Director), Ruxandra Ştefan (Strategy & Planning Director), Cosmin Oțel (Digital Strategy Director), Anca Ionescu (Head of Unit & Account Director), Liliana Pârvu (Strategic Planner), Lavinia Mitran (Digital Media Planner), Ana Deacu (Media Planner).

                                                 ***

Initiative este una dintre cele mai mari reţele independente de media din lume, asigurând servicii specializate de planificare şi cumpărare de media, de strategie, consultanţă de media şi new media. Initiative este membră a Interpublic Group of Companies şi este afiliată reţelei internaţionale Initiative Worldwide. În România, Initiative este membră a grupului de companii din care mai fac parte agenţiile MullenLowe, Golin, Profero, Medic One și BPN.

Pentru mai multe informații vă rugăm accesați: http://www.mediafactbook.ro, Facebook sau pe LinkedIn.

PAID este o societate de asigurare-reasigurare, cu capital privat, formată prin asocierea societăților de asigurare pentru încheierea de asigurări obligatorii de locuință, în conformitate cu prevederile Legii nr. 260/2008. PAID s-a constituit ca societate de asigurare în luna noiembrie 2009, prin efortul comun a 12 societăți de asigurare, acționari PAID. Conform prevederilor legii, PAID administrează sistemul de asigurare obligatorie a locuințelor, care acoperă trei riscuri de bază specifice României: Cutremur, Inundații, Alunecări de teren.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să accesați: www.paidromania.ro.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare