Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 12 Iunie 2017
KFC și Golin citesc în cafea cu Doamna Stela, pentru lansarea primului Coffee Corner KFC

KFC și Golin citesc în cafea cu Doamna Stela, pentru lansarea primului Coffee Corner KFC

Trebuie să recunoaștem că, din când în când, cu toții ne verificăm horoscopul, chiar dacă doar pentru a ne asigura că am fost avertizați în cazul în care șeful va fi mai nervos la birou decât de obicei. Primăvara aceasta, previziunile astrologice s-au transformat în mesaje în nota clasică a Doamnei Stela și citite în cafeaua Seattle's Best Coffee de la KFC.

Pentru mulți dintre noi, o zi bună nu începe decât după savurarea cafelei, iar KFC și Golin au dorit să-i surprindă pe fanii brandului, cu ocazia lansării primului Coffee Corner KFC, și cu o porție matinală de râs. Astfel a luat naștere cea mai nouă campanie concepută de Golin pentru KFC.

Încă din primul moment în care am primit propunerea din partea agenției, am simțit că asocierea cu DoamnaStela.ro se potrivește perfect cu personalitatea brandului nostru, cu atât mai mult cu cât suntem primul brand care a colaborat cu această platformă. Am văzut potențialul în doza de umor din previziuni, în reprofilarea Doamnei Stela pentru a ghici și în cafea, dar și în crearea unui nou pretext pentru KFC să devină o sursă de inspirație pentru consumatorii săi. Toate au făcut ca această colaborare să ia naștere cu ocazia lansării primului KFC Coffee Corner localizat în Unirea Shopping Center din București”,  afirmă Gabriel Nenciu, Senior Brand Manager, KFC România.

Am construit campania pornind de la două insight-uri despre consumatorul român: fascinația pentru mituri și dependența de cafea. Cele două, împreună cu o cantitate remarcabilă de umor, au rezultat într-o asociere creativă și o oportunitate de a crește notorietatea noii locații. De asemenea, am luat în considerare targetul tânăr căruia ne adresăm, dar și tone of voice-ul brandului, ajungând la ‘previziunea’ că această colaborare va livra rezultatele dorite”, a adăugat Ana Filipescu, Manager, Consumer Division, Golin.

DoamnaStela.ro este un concept lansat în 2014 cu un personaj fictiv care oferă previziuni personalizate pentru fiecare zodie prin mesaje scurte şi pline de umor pe pagina de Facebook dedicată, precum şi pe site-ul doamnastela.ro.

Previziuni Doamna Stela

Previziunile citite în cafea pentru fanii KFC sunt disponibile pe pagina de Facebook Doamna Stela, dar şi pe pagina de Facebook KFC România.

Pentru mai multe detalii despre noutăţile pregătite de KFC, accesaţi pagina de Facebook KFC România, pagina de Instagram KFC România și site-ul www.kfc.ro.   

Din partea KFC s-au implicat în campanie Monica Eftimie (Chief Marketing Officer), Claudia Porojan (Senior Public Relations & CSR Manager), Gabriel Nenciu (Senior Brand Manager), Tina Crețu (Digital Manager).

Echipa Golin este formată din Irina Roncea (Head of Consumer Division), Ana Filipescu (Manager), Andra Petrescu (Media Associate), Mihai Stanciu (Senior Digital Manager), Bianca Stoica (Digital Associate) și Emanuel Olteanu (Digital Creative Associate).

Din partea Doamnastela.ro au participat Jupiter, Pluto și Marte.        

Extra info

Golin este singura agenție de PR din România care a câștigat, pentru trei ani la rând, titlul de Agenția #1 în topul Biz PR Awards. De asemenea, este singura agenție din România care a câștigat, în același an, locul 1 în cele mai importante competiții ale industriei: Agenția Anului în cadrul galei Romanian PR Award 2014, Agenția #1 în topul Biz PR Awards 2014 și #1 în preferințele bloggerilor români. Golin a fost de două ori Agenția Anului la Romanian PR Award – în 2010 și 2014.

KFC Corporation, cu sediul în Louisville, Kentucky, este cel mai popular lanţ de restaurante specializat în produse din carne de pui din lume. În România, lanţul de restaurante KFC este operat în sistem de franciză, licenţa pentru România fiind acordată în 1997 companiei US Food Network şi numără 63 de restaurante atât în Bucureşti, cât şi în alte oraşe precum Timişoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Piteşti sau Braşov. De asemenea, KFC România operează şi două restaurante la Chişinău, Republica Moldova, cât și unul în Verona, Italia.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare