Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 30 Noiembrie 2011
Kinecto a câştigat patru premii la Internetics 2011

Kinecto a câştigat patru premii la Internetics 2011

Kinecto, agenţia de comunicare digitală din cadrul Tempo Creative Group, a câştigat patru premii la Internetics 2011, cu două campanii: Tuborg Party Manager şi “Tu cum vezi lumea în 2015?”.

de Teodora Ieșeanu
Tuborg Party Manager a fost premiată la secţiunea FMCG – Băutură, iar campania de promovare pentru Groupama “Tu cum vezi lumea în 2015?” a câştigat la secţiunea “Servicii financiare şi real estate”, obṭinând ṣi bronzul la categoria “Webvertiserul anului”.

Tuborg Party Manager a transformat pentru o perioadă limitată de timp website-ul tuborg.ro într-o platformă de recrutare a unui ambadasador de brand, din rândul publicului tânăr, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 24 de ani. Recrutarea a luat forma unei competiţii interactive, în cadrul căreia candidaţii aveau de trecut cu success cinci probe, cu ajutorul reţelelor sociale. De altfel, social media a jucat un rol foarte important în promovarea campaniei: voturile se făceau prin like-uri, una dintre probe a fost crearea şi popularizarea unui eveniment pe Facebook, iar campania a beneficiat de o aplicaţie de Facebook dedicată - Tuborg Party Animal. În plus, întreaga campanie a fost însoţită de opţiunea de sharing pe principalele reţele sociale.

Rezultatele campaniei au fost unele impresionante: 300.000 de internauţi au vizitat site-ul campaniei, dintre care 170.000 au participat la testele de recrutare, iar 50.000 au interacţionat cu widget-urile de Facebook şi au împărtăşit mesajele campaniei prin like, recommend, attend event sau share. Numărul total de internauţi la care au ajuns mesajele campaniei este de 5 milioane.

“Tu cum vezi lumea în 2015”, campania Groupama a pornit de la provocarea adresată agenţiei în 2010, de a plănui o campanie de awareness pentru noul produs al companiei - asigurare de viaţă cu o componentă investiţională pe 5 ani. Echipa Kinecto a dramatizat ideea de investiţie pe 5 ani pentru a creşte implicarea emoţională a publicului ţintă şi a dezvoltat o platformă care ilustra Internetul, aşa cum va arăta el peste 5 ani, în 2015.
Componenta principală a campaniei, aplicaţia “Facebook în 2015”, prezenta un profil futurist, unde statusurile utilizatorilor erau transpuse în 2015. Spre exemplu, unele dintre statusuri enunţau: “Particip la evenimentul de reciclare ipad-uri” sau “M-am întregistrat la workshopul de teleportare”.

Campania a devenit virală din primele zile, cu aproape 200.000 de accesari ale aplicaţiei de Facebook în primele 48 de ore de la lansare. 300.000 de oameni au accesat aplicaţia în 3 săptămâni, la acel moment, 1 din 6 utilizatori de Facebook se teleportase pe Facebook.

Website-ul campaniei, www.in2015.ro a avut peste 200.000 de utilizatori unici, iar numărul total de internauţi români la care a ajuns mesajul campaniei este de 2,65 milioane.

Extra Info

Fondată în 2002 şi parte din Tempo Creative Group începând cu 2008, Kinecto este una dintre cele mai importante agenţii de comunicare digitală din România. Kinecto, pionier în comunicarea online, îmbină competenţele strategice, creative şi tehnologice pentru a crea soluţii de comunicare eficiente, ariile de expertiză, incluzând campanii online şi în social media, programe CRM, dezvoltarea de siteuri şi micrositeuri, email marketing sau search engine marketing. Cu o echipă de 21 de specialişti şi un număr mare de premiere în piaţa de profil, Kinecto are o experienţă bogată în domenii precum consumer electronics, banking, FMCG, educaţie sau telecom.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare