Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 15 Februarie 2018
La Festa și FCB Bucharest au pus inimă într-un nou spot TV

La Festa și FCB Bucharest au pus inimă într-un nou spot TV

Încă de când ești mic, dacă îți place un lucru, ai reflexul să pui inimioare pe el. În copilărie acopereai tot ce îți plăcea cu inimioare, în adolescență ai dat love pe rețelele de socializare, iar când ai mai crescut, ai început să creezi inimioare din mâini în fiecare moment care te umplea de bucurie. Pentru cei care pun suflet în orice, La Festa a lansat biscuiții Cuore, iar FCB Bucharest le-a spus povestea într-un nou spot TV.

„Să fii în topul preferințelor consumatoarelor și, pentru mulți ani, leader de piață, nu poate fi decât o bucurie care trebuie împărtășită cu toată inima. A fost natural să ne gândim și să creăm un produs în care să ne regăsim atât noi, cât și consumatorii. La Festa Cuore este un produs inspirat atât de colegele noastre care lucrează cu pasiune pentru brandul La Festa, cât şi de către consumatoarele La Festa care trăiesc zilnic emoţiile cu toată inima. Alături de o ceaşcă de cappuccino, ciocolată caldă sau 3 în 1 La Festa, biscuiţii Cuore întregesc experiența momentelor trăite din inimă,” spune Mihaela Greluș, Director Marketing La Festa.

Spotul creat de FCB Bucharest pentru biscuiții La Festa Cuore aduce în primplan o tânără care, încă din copilărie, punea inimă în tot și pe tot ce iubea. De la desenele cu cei dragi la cățelul de care era atașată atât de mult și până la concertul formației preferate. Pentru ca, mai târziu, să împartă inimioare și biscuiții Cuore în cele mai fericite momente.

Spotul marchează astfel lansarea unei noi și mult așteptate categorii de produse - biscuiții La Festa, completând portofoliul brandului ce conține specialități de cafea și ciocolată caldă. Biscuiții Cuore conțin 8 cereale și cafea, lapte și stafide, merișoare sau ciocolată. Fiind o categorie atât de variată, biscuiții acoperă foarte multe nevoi de consum, putând fi savurați în orice moment în care vrei un plus de energie.

Echipa FCB Bucharest: Sorina Borcescu - Client Service Director, Delia Soare - Group Account Director, Alina Stanciu - Senior Account Manager, Ștefania Dinu - Account Executive, Alecsandra Roman - Head of Strategy, Claudiu Dobriță - Creative Director, Irina Tănase – Copywriter, Irina Giuglea - Art Director

Echipa dSTUDIO: Ducu Ion - Productie

Echipa La Festa: Mihaela Greluş - Director Marketing, Andreea Lupu - Brand Manager, Irina Prisnel - Junior Brand Manager

***

Compania Maspex este prezentă în România din anul 1996, atunci fiind cunoscută sub denumirea de La Festa InternationalÎn prezent, în portofoliul Maspex România se regăsesc branduri cu notorietate precum Tymbark, Tedi, Ciao, Salatini, precum şi specialităţile de cafea instant din gama La Festa (Cappuccino, Ciocolată Caldă, 3în1, Ice Frappe). De asemenea, în martie 2016, Maspex a intrat pe un nou segment de piață: apă minerală naturala prin achiziţionarea companiei Rio Bucovina.

Cu o istorie și o experientă de peste 140 de ani în domeniul comunicării, rețeaua globală FCB include 150 de agenții în 90 de țări, având peste 8.000 de angajați și este parte a Interpublic Group of Companies. În România, FCB Bucharest oferă, de peste 20 ani, soluții integrate de comunicare. Din portofoliul de clienți ai FCB Bucharest fac parte branduri și companii internaționale precum Beiersdorf, JTI, Philips, Vodafone, Mondelez, Bergenbier S.A. etc.

 

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare