Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 26 Aprilie 2016
Lavazza a ales Chapter 4 ca partener de comunicare în România

Lavazza a ales Chapter 4 ca partener de comunicare în România

Chapter 4 România, parte a reţelei regionale Chapter 4 – un afiliat exclusiv al agentiei de relaţii publice Burson-Marsteller – a fost aleasă de Lavazza, unul dintre cei mai importanţi producători de cafea din lume, să administreze activităţile sale de PR în România începând din acest an.

Sub coordonarea departamentului de Relaţii Publice şi Evenimente Globale al Lavazza, alături de echipa Burson-Marsteller, Chapter 4 va crea și implementa activități de PR care să poziţioneze Lavazza ca jucător de top pe piaţa locală a cafelei, întărindu-i, astfel, reputaţia în România şi în rândul diferitelor publicuri ţintă.

Împreună cu Chapter 4 România, parte a GMP Group, Lavazza va crea o strategie cuprinzătoare şi detaliată de comunicare a brandului care să-i dezvolte şi să consolideze poziţionarea de unic „expert în cafea autentic italiană, cu 120 de ani experienţă şi pasiune italiană, oferind o gamă largă de produse de cafea şi o traditie singulară.”

Aliniat obiectivelor de business ale Lavazza în România, Chapter 4 va implementa, apoi, un plan de comunicare integrat ce va include media şi blogger relations, precum şi o serie de proiecte personalizate.

Extra info

Lavazza a fost fondată în 1895, iar astăzi este al şaselea cel mai mare prăjitor de cafea din lume, cu o gamă extinsă de peste 400 de produse. Lavazza este un brand iconic al cafelei italieneşti şi, în cei 120 de ani de existenţă, a trecut prin mâinile a patru generaţii ale aceleiaşi familii.

Desfăşurându-şi activităţile în peste 90 de ţări printr-o reţea mare de subsidiare proprii şi distribuitori, Lavazza exportă, în prezent, aproximativ 55% din producţia sa de cafea. În 2015, cifra de afaceri a grupului a depăşit 1,4 miliarde de euro, raportând o creştere de 8% de la an la an. Lavazza a inventat conceptul de blending – respectiv arta combinării unor sortimente de cafea din zone geografice diferite – încă din primii ani de activitate, iar aceasta continuă şi astăzi să fie o trăsătură caracteristică tuturor produselor sale. În acelaşi timp, compania are 25 de ani de experienţă în producţia şi vânzarea sistemelor şi produselor de cafea porţionată. Lavazza a fost, de altfel, prima companie din Italia care le-a oferit clienţilor sisteme cu capsule de espresso.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare