Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 1 Septembrie 2016
Lavazza, cafeaua oficială a turneului de la US Open, lansează o nouă campanie în parteneriat cu Andre Agassi

Lavazza, cafeaua oficială a turneului de la US Open, lansează o nouă campanie în parteneriat cu Andre Agassi

Lavazza anunță o nouă colaborare internațională cu Andre Agassi, legenda tenisului. Parteneriatul prin care Agassi devine purtătorul de cuvânt al Lavazza în lumea tenisului a debutat oficial la US Open, printr-un eveniment special și o promoție destinate spectatorilor și, de asemenea, prin activități de teasing desfășurate în orașul New York.

Compania, care este o afacere de familie autentic italiană, cu o istorie de 120 de an și cu sediul în Torino, este prezentă în lumea tenisului de mulți ani, devenind în 2015 singurul brand din categoria de categoria produse alimentare și băuturi, partener al tuturor celor patru turnee de Grand Slam.

Lavazza și-a dorit un partener care să împărtășească dorința de a atinge excelența prin tot ceea ce face, calitate regăsită la Andre Agassi. Agassi este unul dintre cei mai mari campioni din toate timpurile, cu un palmares impresionant, care include 60 de titluri ATP și 8 titluri de Grand Slam. Ocupant al primei treapte a clasamentului mondial de 6 ori, el este căștigător al unei medalii olimpice de aur și unul dintre puținii atleți care a obținul Golden Slam-ul, câștigând toate cele 4 turnee de Grand Slam și aurul olimpic.

Marco Lavazza, Vicepreședintele companiei a zis: „Suntem mândri să dezvăluim noul parteneriat global cu Andre Agassi, unul dintre cei mai mari atleți din istorie, prin lansarea campaniei „I’m Back” chiar la turneul de la US Open.” El adaugă: „Am început să vorbim despre pasiunea companiei pentru tenis acum 6 ani la Wimbledon, iar turneele de tenis au devenit rapid una dintre direcțiile strategice principale prin care comunicăm moștenirea, valorile și produsele companiei. Investiția în sport are la bază o rațiune strategică: profilul consumatorului Lavazza se potrivește perfect cu cel al fanilor tenisului. Astfel, prezența la turneele cheie din circuit și la cele patru competiții de Grand Slam ne oferă oportunitatea de a promova produsele noastre de calitate în țările cheie pentru companie.”

Andre Agassi a spus: „În povestea mea de viață își face loc pasiunea mea pentru cafea, așadar parteneriatul cu Lavazza este o potrivire perfecta, compania poziționândusu-se în fruntea industrie sale încă de la început. Lavazza a inventat arta de a combina diferite tipuri de cafea din zone geografice diferite în urmă cu mai bine de 120 de ani, și crează cu pasiune cea mai buna cafeaua autentică italiană, pe care o știu și o iubesc de zeci de ani.”

Noul parteneriat va include evenimente, promoții și apariții personale la turneele de Grand Slam, oferite fanilor tenisului din întreaga lume: la Australian Open în Melbourne, la Roland Garros în Paris, la  Wimbledon în Londra și la US Open în New York, precum și la alte turnee regionale de prestigiu, unde cafeaua Lavazza este prezentă: la BNP Paribas Open în Indian Wells, Mercedes Cup în Stuttgart și Rogers Cup în Toronto.

Campania „I’m Back” și evenimentul de lansare

Lavazza a ales o abordare creativă și inovatoare pentru a lansa campania „I’m Back”. Aceasta a inclus o serie de pași care au pregătit momentul în care a fost anunțată official colaborarea cu Andre Agassi. Pentru a crea agitație, compania a început cu o serie de mesaje de teasing postate în social media. Apoi, Lavazza a reluat mesajul său în orașul New York, printr-o serie de anunțuri outdoor plasate strategic, care au inclus o siluetă cu look-ul iconic al lui Andre Agassi din anii 1980, completată cu o bandană de culoare roz neon.

Apoi, 150 de clone reprezentându-l pe Agassi din anii 1980 au fost mobilizate să alerge prin New York pe 30 august, interacționând cu fanii tenisului veniți din întreaga lume pentru a lua parte la US Open. Scopul a fost acela de a crește sentimentul de anticipare până la dezvaluirea parteneriatului, în cadrul US Open. În pauza dintre primele meciuri ale serii, „clonele” s-au reunit la Arena Arthur Ashe pentru o desfăsurare spectaculoasă, în concomitent cu lansarea noului spot publicitar (disponibil și pe tennis.lavazza.com), care dezvăluie oficial întoarcerea lui Andre Agassi la US Open, după mai mult de 10 ani.

Andre Agassi completează: „A fost o experiență minunată să lucrez alături de acest brand inovator, de la filmarea videoclipului „I’m Back”” în Italia la crearea unei activări distractive și interactive care a marcat debutul colaborării noastre. Aștept cu nerăbdare să văd ce va urma în anii următori.” El a mai adăugat: „Sunt foarte mândru să fiu partener al Lavazza, o companie cu care împărtășesc nu numai pasiunea mea pentru tenis, dar și un angajament etic față de copii și educație.”

Cu zece ani în urmă, Andre Agassi s-a retras din tenis, un sport pe care l-a schimbat pentru totdeauna.  În mod asemănător, Luigi Lavazza a revoluționat industria cafelei în urmă cu mai mult de 120 de ani, atunci când a inventat conceptul combinării diferitelor tipuri de cafea. Acum, cele două branduri care au în comun același spirit inovator au făcut echipă pentru a schimba viața tinerilor cu posibilități financiare limitate, începând chiar de la această ediție a US Open. Anul acesta, pentru fiecare cafea vândută la cele două cafenele Lavazza din cadrul US Open, compania va dona câte 1 dolar Fundației USTA (Asociația de Tenis din Statele Unite), care sprijină Fundația pentru Educație Andre Agassi. Scopul acestei organizații este transformarea sistemului de educației și crearea de oportunități pentru copii. Fondurile colectate vor fi investite exclusiv în programul „Summer of a Lifetime” din cadrul colegiului fundației, parte a  Academiei de Studii Pregătitoare Andre Agassi din Nevada (care numără peste 1200 de studenți), precum și in bursele care acoperă taxele de școlarizare.

Extra info

Povestea Lavazza este povestea unei familiii și a afacerii acesteia. Este o poveste tipică italiană, însă, în aceșași timp, o poveste unică, pentru că se datorează viziunii lui Luigi Lavazza: un pionier care a crezut în inovație. Viziunea sa nu cunoștea nicio limită în urmă cu 120 de ani. Înfiinţată în 1895 la Torino, compania Lavazza este deţinută de familia Lavazza de patru generaţii.

 

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare