Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 13 Iunie 2014
Lions Health 2014 și-a desemnat căștigătorii

Lions Health 2014 și-a desemnat căștigătorii

Lions Health, competiție ce premiază campaniile de comunicare cu un impact deosebit în industria sănătății, și-a anunțat câștigătorii primei ediții, organizată înainte de startul Festivalului Internațional de Creativitate de la Cannes.

de George Toma – corespondent IAA.ro la Cannes

Agenția Dentsu Nagoya din Japonia a primit Grand Prix-ul categoriei Sănătate pentru campania ”Cartea Mamei”, initiată pentru Kishokai Medical Corporation. În schimb, în categoria Farma nu a acordat marele premiu. În total au fost oferite 8 disticții de aur, 19 de argint și 26 de bronz. Juriul Lions Health a ales cele 55 de premii din peste 1.400 de înscrieri. Cele mai multe dintre acestea au fost obținute de agențiile din Brazilia (9 premii) și Marea Britanie (8 premii).



Din România, agenția Ogilvy&Mather a intrat pe shortlist la categoria Sănătate, cu campania ”Bursa de fericire” pentru Asociația ”Dăruiește viața”. „Bursa de Fericire” este o platformă on-line de strângere de fonduri pentru dotarea secţiilor de oncologie din spitalele româneşti. La ediția 2014 a Lions Health au fost înscrise trei campanii care au fost derulate în țară.

”Pentru prima ediție a Lions Health am dorit să ridicăm ștacheta creativității în comunitatea globală a sănătății. Ne-am simțit inspirați de perspectivele unice ale lucrărilor, dar și de ideile proaspete care au variat de la a face bine pentru lume la o scară largă la schimbări mici cu impact în viața fiecărui om. Căutăm lucrări inovatoare, care să schimbe vieți și care să se conecteze cu oamenii la un nivel profund în jurul unui sentiment puternic, iar juriul a decis ca astfel de lucrări să fie premiate”, a declarat Kathy Delaney, Global Chief Creative Officer, Saatchi & Saatchi Wellness, președintele juriului la categoria Farma.

Premiul Fundației Națiunilor Unite Grand Prix for Good, ce recompensează o lucrare deosebită înscrisă pentru un ONG, a fost acordat agenției Leo Burnett Columbia pentru campania ”Cancertweets”, creată pentru Liga Împortiva Cancerului.



”Premiul Lions Health - United Nations Foundation Grand Prix for Good a fost creat pentru a inspira tot ce e mai bun în comunicarea de sănătate pentru binele social. Disincția inaugurală merge către o campanie care a folosit puterea social media într-un mod nou și neobișnuit pentru a-i învăța pe oameni să recunoască simptomele cancerului și să caute tratament, în timpul în care boala mai poate fi tratată. Campania a promovat implicarea online care a stârnit discuții offline și generat acțiuni ale consumatorilor de a-și lua în propriile mâini sănătatea și bunăstarea. Suntem obligați, pe măsură ce media și creativitatea evoluează, să găsim noi metode de a ne adapta coversațiile ce pot schimba viețile în mai bine”, a spus Kathy Calvin, Președinte și CEO, Fundația Națiunilor Unite.

Alte două premii au fost acordate pentru Rețeaua Anului Lions Health, distincție ce a fost oferită Leo Burnett, și Agenția Anului Lions Health, distincție acordată agenției Langland Windsor.

Lista câștigătorilor, precum și campaniile aflate pe shortlist la cele două categorii, Sănătate și Farma, poate fi consutată la adresa www.lions-health.com.

Extra Info

Festivalul Lions Health a avut prima ediție în perioada 13-14 iunie 2014 la Palais des Festivals, Cannes. Lions Health este un festival anual , ce premiază creativitatea în comunicările de sănătate, farma și wellness.

Lions Health este organizat de către Lions festivals, aceeași companie care organizează Festivalul Internațional al Creativității de la Cannes sau festivalul Eurobest. . www.lions-health.com

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare