Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 30 Aprilie 2013
Lowe&Partners și Mobile Works au realizat primul proiect de Augmented Street Art din România, în cadrul campaniei Beck’s

Lowe&Partners și Mobile Works au realizat primul proiect de Augmented Street Art din România, în cadrul campaniei Beck’s

O sticlă de bere Beck’s de patru metri înălțime la fântâna de la Universitate, kilometrul 0 al Bucureștiului, un ecran în interiorul sticlei prin care privești și vezi cladirile din București însuflețite cu personaje fantastice, create de artiști români consacrați, animații augmented reality, toate sunt elementele primului proiect de augmented street art din România, realizat de agenția de creație Lowe&Partners si agenția de mobile marketing MobileWorks.

de Teodora Ieșeanu
Proiectul face parte din campania dezvoltată pentru Beck’s “Vezi dincolo de etichetă”, un concept al echipei de creativi Lowe&Partners. Campania “Vezi dincolo de etichetă” a presupus lansarea unui concurs național de creație de etichete pentru sticlele de bere Beck’s, stimulând și încurajând orice formă de creație - desen, pictură, fotografie sau grafică, în spiritul noncorformist și original al brandului.

Românii au fost invitați să creeze noua etichetă Beck’s, iar cei patru câștigători ai concursului își vor vedea creația pe sticlele Beck’s, ce vor apărea pe piață în vara acestui an.

Personajele suprarealiste virtuale au fost create de patru artiști români, Noper, Ghica Popa, Black Moon si Pisica Patrată, si au fost aduse la viață de echipa MobileWorks, prin augmented reality, în fața oricui experimentează lumea de dincolo de eticheta giganticei sticle Beck’s.

Proiectul de augmented street art, dezvoltat în parteneriat de Lowe&Partners și Mobile Works, a fost prezentat în cadrul unui eveniment dedicat, adresat bloggerilor și jurnaliștilor, care au testat în premieră aplicația fantezistă, pășind pentru câteva minute în universul colorat și creativ Beck’s.

“Căutam de fiecare dată, prin campaniile pe care le facem la Lowe&Partners, să oferim o experiență unică și diferențiatoare. Acest engagement creativity pe care l-am generat în campanie, prin provocarea la creativitate, dar și experimentul de augmented reality inedit, sunt în strânsă legătură cu brandul Beck’s – îndemnăm oamenii să fie neconvenționali, originali, aducându-i mai aproape de produs. Ne bucură succesul ideii noastre de augmented street art, sunt foarte mulți oameni care s-au oprit să își facă fotografii cu animațiile creative ale artiștilor, bucurându-se de spectacolul vizual”, spune Corina Angearu, Account Manager Lowe&Partners.

“Vorbim despre o premieră la nivel național, așa că proiectul a reprezentat un challenge pentru fecare membru al echipei, pornind de la partea de aducere la viață a ideii creative până la soluțiile de implementare alese. Ca de fiecare dată, am încercat să oferim o soluţie de comunicare eficientă, și am implicat toate resursele necesare pentru ca aceasta sa fie unică, având ca principal obiectiv crearea unei legături puternice și personale între brand și consumator. Iar reacțiile pozitive nu au întârziat să apară”, spune Andreea Daniel, Account Manager MobileWorks.

Extra Info

• Premiată la Epica, Clio, New York Festivals, Cresta, Golden Hammer şi, local, la Effie, Ad’Or, AdPrint.
• În România de 20 ani, Lowe creează pentru clienţi precum: Bancpost, Bergenbier S.A., Terapia Ranbaxy, Unilever (Domestos, Cif, Rexona, Rama, Clear, Signal, Delikat), Johnson & Johnson sau Crucea Roşie Română.
• Lowe este o companie americană cu headquarters la Londra şi birouri în peste 90 de ţări si peste 9000 de angajaţi în reprezentanţele sale din întreaga lume.
• Lowe&Partners este membră a grupului de companii din care mai fac parte: Initiative, BPN, GolinHarris, Senior HyperActive, Mobile Works şi Medic One.

Înfiinţată în 2012, Mobile Works este o agenţie specializată în crearea de campanii inovatoare pe telefonul mobil. Agenţia asigură servicii de strategie, planificare, creaţie si implemenare de campanii integrate de comunicare pe telefonul mobil utilizând serviciile de comunicare ale operatorilor de telefonie mobilă, internetul mobil şi aplicaţii pentru smartphone. Printre tehnologiile folosite se găsesc: Augmented Reality, coduri QR, bluetooth, IVR, SMS si MMS. Mobile Works este membră a grupului de companii din care mai fac parte: Lowe&Partners, Initiative, BPN, GolinHarris, Senior HyperActive şi Medic One.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare