Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 15 Iunie 2017
Marele trofeu EFFIE a fost câştigat de The Hub Partners pentru campania „Blending Spiritis” – J&B

Marele trofeu EFFIE a fost câştigat de The Hub Partners pentru campania „Blending Spiritis” – J&B

37 de trofee au fost acordate agenţiilor şi companiilor romȃneşti ȋn cadrul Romanian EFFIE Awards 2017

Marele câștigător al celei de-a 14-a ediții Romanian EFFIE Awards este agenția The Hub Partners, care participă pentru prima dată în competiție, și câștigă trofeul Grand Effie pentru campania „Blending Spiritis” – J&B. În total, 17 agenţii au obţinut 37 de trofee, incluzȃnd un Grand EFFIE, șapte trofee de aur, 18 de argint şi 12 de bronz. Festivitatea de premiere a avut loc aseară, la Muzeul Național de Artă al României, și a fost prezentată de Andi Moisescu.

Cohn & Jansen JWT, FCB Bucharest, First Content Studio, GMP Advertising, Graffiti BBDO, Headvertising, Jazz, Leo Burnett România/Publicis One, Making of Promotion, McCann Worldgroup România, Mediacom, NURUN, Propaganda, Publicis România/Publicis One, The Hub Partners, Webstyler și WOPA sunt agențiile câştigǎtoare. Ȋn competiţie au fost înscrise 106 de campanii, dintre acestea 56 au intrat în runda a doua de jurizare.

Juriul a fost condus de Saul Betmead - Chief Strategy Officer, EMEA at Young & Rubicam Group, şi a avut o componenţă de peste 90 de persoane din top management în companii și agenții de advertising, dar și din mediul academic. Campaniile au fost evaluate din perspectiva rezultatelor de vânzări şi a obiectivelor de comunicare atinse și depășite.

"Privind în ansamblu, consider că lucrările înscrise, atât în ceea ce privește “insight-ul”, ideea, execuția și nivelul studiilor de caz, sunt de o calitate foarte bună. De asemenea, jurații au fost pasionali și cerebrali în același timp – pur și simplu o bucurie să lucrezi cu ei. Prin urmare, cred că marcomm-ul, ca business, are un viitor luminos în Romania”, declară Saul Betmead.

Top 3 agenții care au obținut punctajul cel mai mare din competiție sunt McCann Worldgroup România, GMP Advertising și Webstyler.

 

 

McCann Worldgroup România a obținut opt premii – un Gold, cinci Silver și două Bronze în categoriile Media Innovation, Restaurants, Telecommunications, Sustained Success, Seasonal Marketing și Packaged Food pentru campaniile Vodafone Brand Campaign, Vodafone Prepaid - Wrap up the internet, KFC - Real Stories. Real People. Real Chicken, Dorna - Donate Time for Life, KFC -  Christmas Bucket 2016, KFC - Smart Menu 2016 și Albalact - Milk before everything.

GMP Advertising a câștigat șapte premii – două Gold, două Silver și trei Bronze la categoriile Alcoholic beverages – Beers, Non-alcoholic beverages, Media & Entertainment, Sustained Success, Positive Change  - Brands (CSR), Engaged Communities pentru campaniile Timișoreana - Sărbători acasă, Timișoreana - La Cârciuma de la Drum, Gândul.info - Romanians adopt Remainians, Itsy Bitsy Radio - Raising the 1st of June to national public holiday și Timișoreana - The Story of Leadership Goes On.

Webstyler a luat premiul Gold împreună cu GMP Advertising la categoria Media & Entertainment pentru campania Gândul.info - Romanians adopt Remainians.

 

Cei mai eficienţi clienţi sunt: la egalitate Itsy Bitsy Radio (un trofeu de bronz, unul silver si un gold), P.P. Distributors România (1 Bronze, 1 Silver şi Grand Effie) şi The Coca-Cola Company (1 trofeu de aur şi foarte multe nominalizǎri), urmate de Ursus Breweries şi Valvis Holding pe poziţia a doua şi Vodafone România şi Bergenbier pe locul 3. Pe branduri, topul aratǎ similar, cu Itsy Bitsy Radio, J&B şi KFC pe primul loc, Aqua Carpatica şi Timişoreana pe locul 2 şi Pepsi şi Vodafone pe locul trei.

Brandurile ale căror campanii au fost câștigătoare sunt: Albalact, ALFERS, Aqua Carpatica, Automobil Clubul Român, Bergenbier, Dacia Duster, Dorna, Edenia, Gândul.info, Gillette, ING, Itsy Bitsy Radio, J&B, Kaufland, KFC, MagneVie, NN Health Insurance, Pepsi, Plantam Fapte Bune în România, Provident, Radio Guerrilla, Staropramen, Timişoreana şi Vodafone.

Programul EFFIE România continuă. Toate insight-urile si feedbackurile adunate din cele două runde de jurizare, dar și din cadrul sesiunilor speciale consultative cu oameni din industrie vor contribui la realizarea EFFIE Insight Guide.

Mai multe detalii despre premiile acordate în cadrul festivității de premiere găsiți pe site-ul evenimentului, www.EFFIE.ro.

Romanian Effie Awards 2017 este prezentat de Carrefour, Telekom, Heineken şi Kaufland şi susţinut de Coca-Cola, Petrom si Lay’s. Partener strategic: Deloitte.

 

EFFIE Awards este un festival internaţional sub licenţă EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat în 1968, in SUA. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marcă al industriei de marketing şi comunicare, organizat de International Advertising Association România (IAA România), în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi implementat de The Institute.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare