Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 12 Octombrie 2016
McDonald’s lansează prima campanie națională de comunicare pentru lanțul de cafenele McCafé

McDonald’s lansează prima campanie națională de comunicare pentru lanțul de cafenele McCafé

Cu o investiție de 7,5 milioane lei, McCafé este cel mai mare lanț de cafenele din România. McDonald’s plănuiește să extindă lanțul la 25 de cafenele până la finalul anului și lansează prima campanie de comunicare la nivel național, cu scopul de a transmite consumatorilor o parte din atmosfera pe care o vor regăsi în fiecare cafenea McCafé din țară.

Anul acesta, McDonald’s a scris un nou capitol în povestea McCafé, prin deschiderea a 4 noi cafenele în București, în restaurantele din Morarilor, Rahova, Virtuții și Park Lake Plaza (primul McCafé deschis într-un centru comercial). Lanțul de restaurante plănuiește să încheie 2016 cu două noi deschideri de cafenele în Brașov și Timișoara.

Inovația a stat dintotdeauna la baza business-ului McDonald’s, iar McCafé, cel mai mare lanț de cafenele din România, ne diferențiază de șase ani pe piața restaurantelor cu servire rapidă. Am crezut de la început în conceptul cafenelelor McCafé, iar răspunsul pozitiv pe care l-am primit de la deschiderea primei cafenele și până în prezent, ne impulsionează an de an să extindem lanțul de cafenele, să devenim parte din viețile clienților noștri, parte din rutina lor zilnică. Astăzi, lanțul McCafé reprezintă 6% din business-ul McDonald’s în România și ne mândrim cu cele 23 de cafenele deschise în București și în cele mai importante orașe din țară. În plus, anul acesta plănuim să extindem lanțul la 25 de cafenele, prin deschiderea a două noi unități în Brașov și Timișoara”, a declarat Daniel Boaje, Director General Premier Restaurants România.

McCafé este casa unei varietăți de dulciuri și specialități de cafea, o oază de liniște și relaxare pentru clienții restaurantelor McDonald’s, dar și un mediu numai bun pentru întâlnirile de afaceri. Prin produsele și serviciile pe care le pune la dispoziția clienților, scopul principal al McDonald’s în România este de a răspunde nevoilor clienților, propunând întotdeuna noi modalităţi prin care să îmbunătățească experienţa acestora în restaurante.

McCafé este locul în care personajul principal este cafeaua. Din boabe atent selecționate de către furnizorul Segrafredo Zanetti, cafeaua de la McCafé este certificată Rainforest Alliance Certified™, 100% cafea arabica proaspăt măcinată, preparată zi de zi de către o echipă de oameni pasionați de gustul și povestea ei. Specialitățile de cafea sunt la ele acasă la McCafé, iar clienții descoperă cu fiecare vizită noutăți și arome surprinzătoare, la începutul unei zile de muncă sau într-o pauză de răsfăț binemeritat. În fiecare dimineață, clienții găsesc o diversitate de produse, iar barista sunt mereu pregătiți să le recomande specialități exact pe gustul lor.

Primul McCafé a fost deschis în România pe 6 decembrie 2010, iar în prezent, lanțul numără 23 de cafenele, dintre care 15 în București și alte 8 în cele mai importante orașe din țară.

În contextul primei campanii de comunicare lansată la nivel național, timp de patru săptămâni McCafé își va surprinde clienții cu un cadou care să le amintească în fiecare zi să se bucure de cafeaua lor preferată. Astfel, în perioada 7 octombrie – 10 noiembrie, clienții care trec pragul cafenelelor McCafé se vor bucura de o ofertă specială: la fiecare cafea GRANDE cumpărată vor primi un pahar de colecție cadou. Promoția este valabilă în toate restaurantele din țară care au cafenele McCafé.

Extra info

Începând cu anul 2016, McDonald’s este parte a companiei Premier Capital, partenerul pentru dezvoltare a restaurantelor McDonald’s din Estonia, Grecia, Letonia, Lituania și Malta. Premier Capital plc operează 132 de restaurante în locatii importante, mai mult de jumătate dintre ele având McDrive și numeroase cafenele McCafé. În România, McDonald’s este lider al pieței restaurantelor, cu 68 de restaurante în 21 de oraşe. Până în prezent, compania a investit peste 800 de milioane de lei în România, are 4.000 de angajaţi şi primește zilnic peste 190.000 clienţi. În 2015 a fost desemnat cel mai bun angajator pentru al doilea an consecutiv, conform AON România. Pentru mai multe informații vizitați: www.mcdonalds.ro și www.facebook.com/McDonalds.ro

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare