Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 12 Iunie 2017
Mihai Trandafir, in juriul de shortlist pentru media al Cannes Lions

Mihai Trandafir, in juriul de shortlist pentru media al Cannes Lions

Mihai Trandafir, Managing Director UM Romania, a fost selectat pentru a reprezenta Romania in juriul de shortlist pentru media al Cannes Lions, editia 2017. Mihai are o experienta de peste 18 ani in media si un palmares impresionant: echipa pe care o conduce a fost numita in 2016 Agentia anului la Media Global in 2016, cu 7 Gold-uri, un silver, un bronz si un Grand Prix pentru cea mai buna campanie in 2016.

“Pe lista celor trei propuneri pe care le-am facut in toamna trecuta s-au mai regasit Dana Bulat si Sebastian Olar, ambii cu distinctii in media creativa. Mihai Trandafir este decanul performantelor in domeniu, insa. Expertiza lui e relevanta in procesul de selectie a lucrarilor finaliste”, a declarat Teodora Migdalovici, ambasadorul festivalului in Romania.

UM Romania a fost castigatoarea competitiei “Media Plan of the Year” initiata de AdAge, si a devenit astfel, parte din The Internationalist hall-of-fame in 2016. In 2015, UM a fost agentia de media a anului la Eurobest. De-a lungul anilor, la Cannes, a castigat argint si bronz.

Mihai are o relevanta impliacare si in organizatiile industriei, fiind vicepresedinte al ARMA (2003 - 2011), membru in Boardurile BRAT (din 2007) si IAA (din 2013).

In calitate de jurat pentru lista scurta a campaniilor de media, el a evaluat pe parcursul lunii mai cateva sute de lucrari din toata lumea, inscrise la prestigioasa competitie.

Extra info

UM Romania, divizie a rețelei internaționale IPG Mediabrands, este una dintre cele mai mari agenții de media din România din punct de vedere al cifrei de afaceri și oferă un spectru complet de servicii media, cu soluții strategice și creative, personalizate şi complexe, ce i-au adus cea mai mare recunoaștere a unei agenții românești la Cannes și Effie. În România, clienții agenției acoperă cele mai importante categorii de clienti. Printre aceștia se numără: Coca-Cola, KFC, Pizza Hut, Kandia Dulce, Intersnack, Kaufland, Dedeman, Caroli, Secom, Alpha Bank.

Teodora Migdalovici a fost in ultimii 13 ani unul dintre sustinatorii dedicati ai creativitatii din Europa de Est si a jucat un rol important in motivarea, formarea și remodelarea industriei. De-a lungul carierei a luat premiul pentru Diplomatie Privata, organizatorii Cannes Lions i-a oferit distinctia „Most Passionate Cannes Lions Ambassador” – silver, iar Foreign Policy i-a acordat Premiul categoriei Media pentru "Oameni și idei care schimba România în bine". Azi tine traininguri de gandire creativa peste tot in lume si ramane o ferventa promotoare a creativitatii locale, prin platforma de diplomatie privata Love and Lobby.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare