Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 8 Februarie 2018
„Nu te lasa pacalit de laptopul tau vechi”, mesajul transmis generatiei millennials de noua campanie Media Galaxy, creata de CAP

„Nu te lasa pacalit de laptopul tau vechi”, mesajul transmis generatiei millennials de noua campanie Media Galaxy, creata de CAP

Media Galaxy lanseaza patru noi spoturi TV, parte din campania-manifest „Nu te lasa pacalit de laptopul tau vechi”, adresata generatiei millennials. Noua campanie TV este facuta pentru tineri de catre tineri (absolventi si studenti de la UNATC, Universitatea Nationala de Arta Teatrala si Cinematrografica „I.L. Caragiale”).

Este inspirata din vietile lor si vorbeste „pe limba tinerilor”, intr-un mod relaxat si amuzant, despre situatii „laptop related” in care acestia se pot regasi indiferent de stilul de viata sau de aspiratiile de viitor.

Mesajul central al campaniei?

O generatie care se defineste ca fiind mereu conectata si in pas cu evolutia tehnologiei nu poate ramane in urma cand vine vorba de propriile „accesorii” electronice. Factorul „coolness” este esential si in cazul tehnologiei, nu doar in cel al garderobei sau al bicicletei/ masinii. La fel de importanta este si performanta gadget-urilor proprii. Un laptop vechi devine o piatra de moara care afecteaza atat imaginea pe care tinerii si-o construiesc in reteaua sociala reala si virtuala, cat si performantele si evolutia lor profesionala. 

De aceea, noua campanie-manifest lansata de Media Galaxy, militeaza pe parcursul celor 30 de secunde ale fiecarui spot TV pentru necesitatea upgrade-ului laptopurilor, aratand ca atribute precum „productivitate”/ „viteza de functionare”, „mobilitate”/ „greutate” sau „design”-ul produsului nu sunt concepte abstracte, ci influenteaza in mod real viata si activitatea zilnica.

Un laptop invechit devine o sursa de probleme - se blocheaza si se misca greu din lipsa de RAM ori din cauza procesorului vechi sau afecteaza postura si posibilitatea de deplasare a posesorului din cauza greutatii sau a marimii sale. Toate aceste dificultati pot disparea cu ajutorul ultimei generatii de laptopuri de la Media Galaxy. 

Conceptul creativ al celor patru spot-uri TV porneste de la cateva adevaruri general valabile pentru tinerii din ziua de azi: 

  • Laptop-ul ofera un anumit statut, care spune ceva despre stilul de viata, ca orice achizitie importanta - la fel ca locul in care tinerii isi beau cafeaua, ca destinatia de vacanta aleasa, clubul in care ies, masina sau casa in care acestia locuiesc. Astazi, el nu mai este doar o unealta de lucru, ci si un accesoriu care spune multe despre posesorul sau si despre apartenenta la un anumit grup social.
  • Indiferent de gadget-urile pe care le folosesc tinerii, un laptop este esential pentru evolutia lor, pentru a se face cunoscuti. Este un portal spre canalele de social media si un „entertaiment center” care ii conecteaza la noi prietenii. Este platforma care sustine simultan pasiunile si cariera tinerilor, cea de pe care: se uita la un film, scriu pe blog, fac un freelance, se documenteaza pentru facultate sau job, ii ajuta sa isi faca treaba sau sa isi umple timpul liber.

Codin Caradimu, Creative Director, CAP: „La filmare, vorbeam la un miniprezel ca e prima data cand lucram in aceasta formula curajoasa, dar potrivita cu subiectul, care imi aminteste intr-un fel de Universiada (stiu ca e o referinta dificila pentru targetul acestei campanii, dar sper ca generatia mea inca citeste comunicate de presa): tineri care se misca in sincron pentru a produce o serie de spoturi care li se adreseaza tot lor. Un fel de proiect «desfasurat sub egida programului tineri pentru tineri», daca ar fi sa pastram tonul alegoric utecist. O echipa mica, dar agila, alcatuita din proaspat absolventi si studenti au facut posibila realizarea unei campanii pentru studenti si elevi. Vorbim de un grup talentat condus de Tudor Cioroiu (imagine si regie) si Andra Mirea (productie). Putini si fericiti sunt cei pasionati care nu pleaca urechea la ce zice lumea despre ei, insa asta e un deziderat greu de realizat, ideea campaniei pornind de la faptul ca factorul «coolness» devine tot mai competitional, iar un laptop din evul mediu (a se citi 3 ani vechime) devine o piatra de moara care atarna de gatul tanarului de azi si asa cocosat de obligatii si de indatoriri sociale de tot felul”.

Tudor Cioroiu si Andra Mirea, FORMAT Studio: „Challenge-ul a fost sa tragem patru spoturi in trei zile, in patru locatii diferite si asta daca nu punem la socoteala faptul ca in Herastrau am tras in locuri diferite. Am avut noroc cu o echipa tanara, implicata si entuziasta, majoritatea studenti la UNATC, dar si oameni din industrie, iar astfel am reusit sa ducem productia foarte bine si sa ne incadram in timing, asa cum ne-am propus. A fost challenging si pentru Tudor sa se imparta intre camera, lumini si indicatii, dar a fost ajutat de Andrei Tache si Florin Galan pe partea de organizare si comunicare cu actorii. A fost un proiect relaxat, dar asta pentru ca am pregatit terenul bine inainte si asa am putut sa fim mai destinsi in zilele de filmare. Am avut o comunicare foarte buna cu cei de la CAP si o indrumare la fel de buna pe parcursul proiectului, de la prima intalnire pana la «draft_final_versiunea _133.mov»

Carmen Capitanescu, Director de Marketing, Altex Romania: „Industria in care suntem prezenti, cea de electro-IT, este caracterizata de versatilitate, deschidere la nou si de rapiditate in adoptarea noilor tehnologii. In acelasi fel, comunicarea produselor pe care le promovam trebuie sa aduca un «update» constant, adaptat nevoilor si modului de a fi al publicului-tinta. Este si motivul pentru care noua campanie-manifest Media Galaxy aduce o abordare «fresh» a liniei de comunicare deja consacrate, in ton cu stilul tinerilor”.

Noua campanie dezvoltata pentru Media Galaxy include o comunicare integrata: spoturi TV, promovare prin canale de social media (YouTube, Facebook, twitter), comunicare in-store si activitati de PR.

„Nu te lasa pacalit de laptopul tau vechi” vine in continuarea directiei de comunicare asumate de brand prin campanii precum „Online-ul si offline-ul merg bine impreuna”.

Echipa care a contribuit la realizarea noii campanii TV:

Agentia de creatie, CAP: Codin Caradimu – Director de creatie, Cristina Purcarea – Managing Partner, Radu Rapeanu – Senior Copywriter, Claudia Nicolae – Senior Account Manager.

Casa de productie, FORMAT Studio: Tudor Cioroiu  (regie, imagine, productie), Andra Mirea (productie) si Florin Galan (asistent regie)

Studenti si absolventi UNATC: Andrei Tache (asistent regie), Claudiu Marginean si Tiberiu Stefanescu (sunet), Rares Dima (asistent camera).

Brand: Media Galaxy (parte din grupul de companii Altex): Carmen Capitanescu – Director Marketing Altex Romania, Amalia Olaru – Campaign Manager Media Galaxy.

Noile spot-uri TV din campania „Nu te lasa pacalit de laptopul tau vechi”:

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare