Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 7 August 2007
Orangina Bossaball Tour, campanie de 100.000 de Euro

Orangina Bossaball Tour, campanie de 100.000 de Euro

Campania Orangina Bosaball Tour, desfăşurată la Costineşti, beneficiază de un buget de 100.000 de Euro, întrebuinţând un mix de comunicare ATL, BTL, PR şi PLV.

de Andreea Pavel

Carlsrom Beverages, în colaborare cu agenţia Tempo Advertising, a lansat recent noua campanie de promovare pentru brandul Orangina, care se va desfăşura între 14 iulie şi 15 septembrie la Costineşti. Numele campaniei este „Orangina Bossaball Tour - Costinesti 2007”, iar bugetul se ridică la peste 100.000 de Euro.

oranginaPotrivit reprezentanţilor, Orangina Bosaball Tour face parte din campania de imagine pentru acelaşi brand, având ca şi concept integrator „shake it!”. Mesajul particular transmis de această dată este “Descoperă cel mai distractiv mod de a te agita!”:

Obiectivul care a stat la baza „Orangina Bossaball Tour” este de a oferi consumatorului ocazia să interacţioneze cu marca, într-un mod care să reflecte personalitatea brandului Orangina. Publicul ţintă este alcătuit din persoane active care iubesc sportul şi distracţia, şi, mai ales, mixul celor două. Modalităţile de comunicare alese pentru această campanie sunt ATL (above-the-line), BTL (below-the-line), PR (public relations), PLV (promovare la locul de vanzare).

“Faptul că marca Orangina a lansat BossaBall în România nu este deloc întâmplător. BossaBall este cu siguranţă jocul ideal pentru iubitorii mărcii Orangina, ale căror trăsături definitorii sunt: pofta de viaţă, faptul că sunt mereu în căutare de experienţe noi şi au un stil de viaţă activ. Astfel, pe parcursul întregii veri, românii care se vor afla pe litoralul Mării Negre vor avea parte de cel mai distractiv mod de a se "agita", în spiritul Orangina,”declară Cătălin Ignat, Vice-preşedinte marketing URBB şi Carlsrom Beverage.

De asemenea, campania cuprinde ca activităţi de PR evenimentul de lansare şi o campanie de advertoriale. Aceasta este este însoţită de un spot radio informativ pe ritmuri de jingle Orangina difuzat la Radio Kiss FM, de machete de presă în Şapte Seri şi de materiale de promovare la locul de vânzare: poster, neck ringer cu booklet, flyer. Pe lângă aceste elemente, campania mai are şi o componentă online atât prin crearea unui portal interactiv propriu http://www.orangina-bossaball.ro cât şi prin bannere postate pe diferite pagini web.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare
 
Agenda lunii
  • I learn, I help: Start up yourself. Personal Development & Talent Management
    Anunțăm lansarea unui program intensiv de 5 workshopuri pentru comunicatori, organizat în scop caritabil, în sprijinul unui coleg de industrie care are nevoie de sprijin financiar pentru o operație dificilă. Seria de traininguri I learn, I help este organizată de IQads, cu sprijin din partea IAA, iar fondurile strânse din vânzarea biletelor vor fi donate cauzei HELP SMARANDA.
    Pe 29 Aprilie 2014 la ora 18:00
  • Marketing la puterea X
    Evenimentul se adresează directorilor de marketing, managerilor interesați de dezvoltarea propriului business, brand managerilor, directorilor de creație și Social Media, celor care doresc să învețe cum să utilizeze la potențialul maxim cele mai noi tool-uri din marketing și să înțealeagă mai bine necesitățile consumatorilor.
    Pe 25 Aprilie 2014 la ora 10:00