Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 11 Aprilie 2014
Până pe 21 aprilie se pot face înscrieri în competiția Future Lions

Până pe 21 aprilie se pot face înscrieri în competiția Future Lions

Competiția globală The Future Lions se adresează tuturor studenților creativi interesați de publicitate. AKQA, în colaborare cu Cannes Lions International Festival of Creativity, organizează cea de-a noua ediție consecutivă. Tema competiției de anul acesta „Riseˮ încurajează studenții să atingă culmile creativității și să creeze viitorul.

de Teodora Ieșeanu
Competiția anuală îi provoacă pe studenți să dezvolte o idee care nu putea fi implementată acum câțiva ani. Ei trebuie să arate cum pot conecta o audiență cu un produs sau serviciu al unui brand internațional, la alegere, într-un mod în care nu puteau să o facă acum cinci ani. Nu există reguli în termeni de media și tehnologie și nici specificații ale porduselor sau serviciilor respective.

Ideile câștigătoare vor fi premiate pe 18 iunie 2014, în cadrul festivalului Cannes Lions. Echipele care vor înscrie cele mai bune idei în competiție vor câștiga o registrație completă la Cannes Lions International Festival of Creativity 2014, care va avea loc între15 și 21 iunie la Palais des Festivals, și vor fi premiate cu presitigioasele trofee Future Lions, realizate într-o ediție limitată.

Școala care va avea cele mai multe proiecte nominalizate pe shortlist va primi titlul Future Lions School of the Year. În 2013, pentru cel de-al treilea an consecutiv, acest premiu i-a revenit Miami Ad School Europe in Hamburg, Germania.

Anul trecut, în competiția Future Lions au fost înscrise peste 1500 de proiecte din 40 țări, devenind, astfel, cea mai mare compitiție globală adresată studenților.

Extra Info

Festivalul Internațional de creativitate Cannes Lions, este lider mondial al competițiilor care sărbătoresc creativitatea în comunicare. Fondat în 1954, Festivalul are loc anual în luna iunie, în Cannes, Franța și oferă cele mai prestigioase premii internaționale din industria advertising-ului.

Anual, peste 35.500 de campanii din întreaga lume sunt prezentate și evaluate în cadrul Festivalului.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare