Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 21 Februarie 2013
People Public Relationships Agency se alătură grupului Millenium People

People Public Relationships Agency se alătură grupului Millenium People

Începând de astăzi, People Public Relationships Agency este brandul sub care va activa echipa de PR și Digital de la Fast Forward Communications. Noua agenție va fi integrată în grupul de comunicare Millenium People, iar Fast Forward Communications rămâne o agenție specializată de BTL, condusă de Ștefan Toma.

de Teodora Ieșeanu
Managing Partner al People Public Relationships Agency este Tudor Dăescu. „...Tudor este unul dintre cei mai pasionați oameni de propria meserie pe care îi cunosc. Echipa construită de el în ultimii ani i se aseamănă. Sunt mândru să-i fiu astăzi partener, iar pentru rețea este un parteneriat care nu poate să aducă decât lucruri extraordinare. Tudor, relația noastră, relația sa cu echipa, relațiile sale cu clienții și alți parteneri de business exemplifică perfect motivul pentru care auditul ne-a făcut acum câțiva ani să redenumim întreaga rețea Millenium People...”, a declarat Andrei Borțun, Președinte Millenium People.

“Este o decizie importantă și conformă realităților industriei de comunicare, în ziua de astăzi. Aveam nevoia susținerii unui grup puternic pentru ca business-ul nostru să se consolideze și să crească, aceasta pentru a putea beneficia, în favoarea clienților noștri, de o expertiză cât mai largă. Politica cu privire la serviciile și soluțiile oferite clienților noștri rămâne neschimbată, acestea oferind în permanență cele mai bune rezultate în raport cu concurența”, spune Tudor Dăescu, Managing Partner al People Public Relationships Agency.

Rezultatele și încrederea stau la baza unor relații de business de foarte lungă durată. De exemplu, Logitech este de 9 ani clientul echipei de la People, iar parteneriatul cu Samsung Electronics România, care anul trecut a fost lider de share of voice în mass media din România cu peste 8000 de materiale de presă, a durat 5 ani.

Biroul agenției de la Sofia preia de asemenea noul brand, continuând să ofere servicii de consultanță în comunicare pentru Logitech, Philips și AOC. Într-un un an și jumătate, de când a fost deschis biroul din Bulgaria, agenția a reușit să câștige trei clienți importanți în piața de IT&C și să consolideze relația de business.

În România, brandurilor de mai sus, în portofoliul de clienți ai agenției li se adaugă Vans, Allview, Garmin/ Sheba Distribution, Vespa, Niro Investment Group și Grand Cinema Digiplex.

“Anul acesta se împlinesc 15 de ani de când am înființat Millenium. Astăzi, rețeaua Millenium People este formată din 10 organizații, iar People Public Relationships Agency este a zecea”, a spus Andrei Borțun.

Extra Info

Millenium People este un grup de comunicare independent, înglobând o agenție de creație (Rusu + Borțun Brand Growers), două agenții de relații publice (Borțun Olteanu și People Public Relationships Agency), o agenție de digital (Rusu + Borțun Cyber Growers) o agenție de BTL (Luna Millenium) și o agenție de CSR (The CSR Agency). Acestor companii li se adaugă The Institute, entitate care editează revista cu același nume și care organizează majoritatea evenimentelor industriei comunicării din România (Internetics, AdPrint, Effie Awards, ADC, Gala Societății Civile etc).
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare