Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 18 Februarie 2015
Performanta 2Parale: 1 milion de vanzari online in valoare de 190 milioane lei

Performanta 2Parale: 1 milion de vanzari online in valoare de 190 milioane lei

2Parale, cea mai mare retea de marketing afiliat din Romania, a atins primul milion de vanzari generate pentru magazinele online partenere. Vanzarile realizate de 2Parale, incepand cu anul 2009 pana in prezent, valoreaza peste 190 milioane de lei.

Domeniile pentru care au fost realizate cele mai numeroase vanzari sunt: fashion, IT&C, carti si jucarii. Valoarea medie a unei vanzari in 2015 s-a ridicat la aproximativ 200 lei. Cea mai mare vanzare generata prin intermediul 2Parale a fost de Black Friday 2014 si a avut o valoare de 40.000 de lei.

In prezent, 2Parale are un portofoliu de peste 400 de clienti si o comunitate de 38.000 de afiliati.

„Acest prag de 1 milion de vanzari e dovada faptului ca 2Parale e mai mult decat un business – este o comunitate, un ecosistem de marketing orientat catre performanta, in care advertiserii si afiliatii lucreaza impreuna intr-un mediu transparent si 100% masurabil. Mai mult, este cu atat mai motivant faptul ca putem vedea impactul pe care promovarea online o are in business sau in economie – fiecare dintre cele 1 milion de vanzari a generat activitate si un venit pentru un magazin, pentru o companie de curierat (automat si pentru un dealer auto si un distribuitor de combustibil), pentru o companie telecom, pentru o banca sau pentru un procesator de plati. Asa se explica si motivul pentru care, in plina criza, noi am reusit sa crestem atat de rapid: companiile aloca din ce in ce mai mult din bugete catre performance marketing”, a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Parale.

„Ma simt onorat ca am atins primii acest prag. Le multumesc afiliatilor, clientilor si, bineinteles, echipei 2Parale – ei sunt supereroii care au facut posibile aceste cifre”, a completat Boerescu.

In 2014, 2Parale a inregistrat o cifra de afaceri de 6,9 milioane de lei, in crestere cu 40% fata de anul precedent. Printre clientii 2Parale se numara companii si branduri ca Avon, Carrefour, Elefant.ro, evoMAG, F64, miniPRIX, Nemira, Regina Maria, TinaR etc. Conversiile generate prin reteaua de afiliere 2Parale sunt publice si pot fi accesate in timp real prin platforma online sau prin aplicatia de mobil dedicata.

Extra Info

Pionier al pietei de performance marketing din Romania, 2Parale include in prezent prima si cea mai mare retea de afiliere din tara si una dintre cele mai puternice echipe de servicii axate pe performance marketing (Afiliere, Google AdWords, Facebook Ads, Youtube). Divizia de Pay Per Click este agentie Platinum Google Engage. Compania activeaza si pe piata din Bulgaria, unde s-a impus ca lider al industriei de marketing afiliat.

Portofoliul 2Parale include peste 400 de clienti din cele mai importante categorii de piata, precum Vodafone Romania, Elefant, evoMAG, Carrefour Romania, Avon Romania, Arabesque, Provident, F64, CEL.ro, Germanos, Libris, MyCloset, Vivre, RCA-ieftin si Miniprix.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Maria Stanciu
26 Iunie 2015, 16:44
2Parale este un business extrem de solid al zilelor noastre, unul dintre cele mai puternice daca ne raportam la mediul online romanesc. Faptul ca in portofoliul lor de clienti sunt companii mari la nivel national spune multe si tind sa cred ca evolutia va continua mult mai apasat in anii urmatori.
MetalKraft
13 Ianuarie 2016, 17:38
Foarte interesant este faptul ca site-ul 2parale a reusit sa creasca la un nivel atat de ridicat. Ii felicit si le doresc mult succes.
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare