Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 19 Mai 2017
Publicis Groupe a găzduit o nouă întâlnire Porţi Deschise - AcademIAA

Publicis Groupe a găzduit o nouă întâlnire Porţi Deschise - AcademIAA

Vineri, 12 mai, la sediul Publicis Groupe România a avut loc o nouă întâlnire din cadrul programului Porţi Deschise – AcademIAA. Profesori universitari de la facultăţi cu profile de marketing şi comunicare din Bucureşti au interacţionat cu reprezentanţii uneia dintre cele mai premiate agenţii din România.

“La Publicis am întâlnit oameni frumoși, profesionalism, entuziasm și pasiune pentru profesia de publicitar. AcademIAA se conturează tot mai frumos, întâlnirile dintre profesori și practicienii din industria de marketing și comunicare devin tot mai relaxate și productive... Și suntem optimiști, pentru că pare a se crea acel cadru de care avem nevoie cu toții, pentru a crește. Sunt convinsă că respectul și recunoașterea reciprocă a valorii, asumarea de responsabilități și implicarea coerentă și consecventă în formarea viitorilor profesioniști din MARCOMM nu vor întârzia să aducă rezultatele pe care ni le dorim.”, a mărturisit Prof. Univ. Dr. Ioana Cecilia Popescu, Facultatea de Marketing.

Iniţiativa IAA România de a crea AcademIAA are la bază formarea unui parteneriat strâns între mediul de business şi mediul academic.

„Ȋntâlnirea academicului cu profesioniştii grupului Publicis a generat o adevărată dezbatere constructivă pe tema pieţei de muncă din România din publicitate şi a necesităţii de a ajunge la o compatibilitate între oferta universităţilor şi cererea agenţiilor. Am plecat gândindu-mă că nu e suficient deloc să înţelegem noi problema, ci să găsim un sistem prin care profesorii să ţină pasul cu industria nu numai prin cunoştinţele livrate la cursuri, ci şi prin aplicarea lor într-un parteneriat funcţional cu studenţii şi industria. O adevărată provocare care merită efortul!”, a declarat Conf. Univ. Dr. Madalina Moraru, Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării.

Vizita Publicis

Subiectele de HR abordate la întâlnirea găzduită de Publicis au fost prezentate de Anca Catarambol, HR Director Publicis Groupe, care le-a vorbit profesorilor despre orientarea vocaţională (cum e să lucrezi în agenţie şi cum e să lucrezi la client), organigrama agenţiei (din ce facultăţi sunt recrutaţi studenţi pentru funcţiile din agenţie) şi internship (de ce este văzut ca un "win-win approach").

“Evoluţia într-o agenţie este corelată cu entuziasm şi curiozitate, parcurgerea tuturor etapelor de învăţare şi acumularea de experienţă cazuistică.”, a spus Anca Catarambol, HR Director Publicis Groupe.

“Este ‘fun’ să lucrezi într-o agenţie, însă este, totodată, şi o provocare – ritmul este alert, volumul şi complexitatea de muncă sunt mari, iar echipele sunt multidisciplinare, se reunesc personalităţi diferite de oameni. Cei care rămân sunt, într-adevăr, pasionaţi de ceea ce fac.”, a adăugat Anca Catarambol, HR Director Publicis Groupe.

“Îi îndemn pe studenţi şi pe proaspeţii absolvenţi, care vor să se angajeze în industrie, să caute agenţia / compania cu valorile cele mai apropiate de ale lor şi să ştie, măcar orientativ, ce funcţie vor să aibă. CV-ul este de preferat să fie cât mai vizual, scurt şi la obiect, fără clişee, să se simtă ‘personal touch-ul’. Noi punem mult accent pe atitudine, motivaţie şi pe rezultatele testelor de aptitudini cognitive, pe care le dăm la interviu şi care ne indică potenţialul de creştere în organizaţie.”, a spus Anca Catarambol, HR Director Publicis Groupe, despre procesul de recrutare.

În partea a doua a evenimentului au fost prezentate şi dezbătute trei campanii de succes ale agenţiei Publicis – campaniile Tomorrow ME şi See Colors (Samsung) şi campania de responsabilitate socială Cancel Cancer (Avon), pentru a evidenţia importanţa colaborării dintre agenţiile de media, creaţie & PR pentru rezolvarea unui brief complex.

“Vizita de studiu la Publicis Group a fost o experiență plăcută și utilă care va fi urmată de colaborări cu beneficii numeroase pentru studenții facultății noastre. Mulțumesc IAA România.”, a spus Conf. Univ. Dr. Valeriu Frunzaru, Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice.

Extra info

International Advertising Association – IAA România reprezintă toate categoriile de companii active în domeniul comunicării - clienţi de publicitate, agenţii de publicitate şi companii mass media, reunind în prezent peste 130 de membri. IAA România a fost recunoscută la nivel global, primind în 2008 trofeul “Golden Tulip - pentru cea mai activă și mai creativă filială IAA din lume", în cadrul celui de-al 41-lea Congres Mondial IAA. În iunie 2016, la întâlnirea anuală a IAA Global de la Cannes, IAA România a fost distinsă cu premiul "IAA Global Excellence Award".

Publicis România este agenţia nr. 1 din România în Gunn Report 2016 şi Agenţia Anului la Golden Drum 2016. În plus, aceasta a fost desemnată cea mai creativă agenţie din reţeaua Publicis în CEE, după rezultatele Cannes Lions 2016, şi a doua ca eficienţă din România, conform Effie Effectiveness Index România 2016.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare