Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 14 Octombrie 2013
Record de înscrieri la Romanian PR Award 2013

Record de înscrieri la Romanian PR Award 2013

La cea de-a XI-a ediţie a competiţiei Romanian PR Award au fost înscrise 258 de proiecte în cele 28 de categorii de concurs.

de Teodora Ieșeanu
Categoriile sunt: comunicare corporatistă, PR pentru marketing, comunicare de criză, digital PR şi social media, comunicare internă, CSR, comunicarea proiectelor de mediu, media relations, public affairs/advocacy/lobby, comunicare financiară, organizaţii non-guvernamentale, comunicare în domeniul public, comunicarea produselor şi serviciilor financiare, comunicarea produselor şi serviciilor medicale, Tech PR, Buget -/Creativitate +, Cultură/Artă/Fashion/Sport, PR Inhouse-Team of the Year, Small Consultancy of the Year, Website/Intranet/Blog/Pagina facebook, evenimente, newsletter intern, raport anual, kit de presă, publicaţii externe, sponsorship, producţii video şi Junior PR Award.

Categoriile de concurs care au captat cel mai mult interesul aplicanţilor sunt: Digital PR & Social Media, PR pentru Marketing, Media Relations, Evenimente, Comunicare Corporatistă, CSR, Comunicare Internă, acestea cumulând cele mai multe proiecte: 24, 22, 20, 19, 18, 15 şi respectiv 14.

Printre agenţiile participante se numără: The Practice, McCann PR, GolinHarris Bucureşti, Rogalski & Damaschin PR, GMP PR, Graffiti PR, Saatchi & Saatchi PR, Borţun Olteanu, People Public Relationships Agency, Prais Corporate Communication, Point Public Affairs, Chapter 4, Pi2 PR, Oxygen PR, OMA Vision, Action Global Communication, V+O Communication, Image PR, SmartPoint, MakeSense PR, Media Pozitiv, ConanPR, Medical PR Agency şi Webstyler. Acestea vor intra în cursa pentru distincţia Agenţia Anului.

Procesul de jurizare se desfăşoară în perioada 15 octombrie – 10 noiembrie pe baza criteriilor de performanţă ale Asociaţiei Internaţionale de Relaţii Publice (IPRA): oportunitatea campaniei, cercetarea, planificarea, execuţia, evaluarea, creativitatea şi inovaţia.

Jurizarea competiţiei reuneşte competenţe din 11 tări şi este asigurată de directori de comunicare ai companiilor Procter & Gamble, Royal Philips Electronics, Vodafone, Siemens AG, Electrolux, JTI, Raiffeisen Bank, URSUS Breweries, Rompetrol, BCR, Mercedes-Benz, BNR, Bancpost, Henkel, Petrom, Coca-Cola Hellenic, KFC, Provident Financial, reprezentanţi ai agenţiilor globale Edelman, GolinHarris, Ketchum, Weber Shandwick, MSLGroup, Gagen MacDonald, Burson-Marsteller, Ketchum Pleon, Grayling , MSL GROUP, Action Global Communications, Grayling, TMA Communications, executivi ai agenţiilor locale de PR – Graffiti PR, Rogalski Damaschin Public Relations, McCann PR, THE PRACTICE, Oxygen Public Relations, Media Pozitiv, PRAIS Corporate Communications, GMP PR, Brandient, Storience, V+O Communication, precum şi consultanţi independenţi, cercetători şi reprezentanţi ai organizaţiilor internaţionale de profil –The Chartered Institute of Public Relations – CIPR, Public Relations Consultants Association - PRCA, AMEC, United Nations), Forum for International Communications şi United Nations Development Programme.

Gala Romanian PR Award va avea loc în seara zilei de 21 noiembrie, la Palatul Parlamentului. Înscrierile se fac pe www.praward.ro .

Extra Info


Romanian PR Award este susţinut de Vodafone România, partener fondator, de partenerii instituţionali - US Institute for Public Relations (IPR) şi Camera Deputaţilor, de sponsorii BCR, Rompetrol, Ursus Breweries, Coca-Cola Hellenic şi Vitrina Advertising, de partenerii logistici - 360Revolution, Cargus, Cramele Halewood şi de partenerii media- Hotnews, PR Romania, Romania Liberă, Iqads, Smark, Manager Express, CSR Romania, Zelist, Markmedia.ro, Adhugger, Comunicatedepresa.ro, iMedia şi Altreileasector.ro.

Forum for International Communications este o organizaţie non-guvernamentală care cultivă în mediul comunicatorilor profesionişti standardele etice şi de performanţă ale profesiei de relaţii publice. Fundaţia organizează din 2003 competiţia Romanian PR Award, impusă drept cel mai important eveniment de recunoaştere a excelenţei în domeniul comunicării de afaceri din România. În martie 2006, Forum a iniţiat programul CSR România, program afiliat la reţeaua europeană CSR Europe. În aprilie 2009, fundaţia a lansat portalul de resurse PR Romania.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare