Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 18 Octombrie 2010
Revista presei internaţionale

Revista presei internaţionale

În presa internațională din această săptămână aflați câți ani a împlinit Kit Kat de când ne propune să luăm o pauză, care sunt ideile pentru decizii de marketing mai bune în 2011, cum arată ediția limitată Diet Coke cu cristale Swaroski și de ce consideră șeful Financial Times că printul nu a murit.

de Anca Muraru

Kit Kat a împlinit 75 de ani
Săptămâna trecută, Kit Kat a împlinit 75 de ani de când a început să fie produsă în Yorkshire, ajungând astăzi să fie prezentă în 14 țări. Odată cu aniversarea, Brand Republic propune o selecție de spoturi TV de arhivă ce ne sfătuirsc să luăm o pauză și ne oferă câteva dintre informațiile interesante despre brand, precum cele 40 de arome diferite care pot fi găsite în Japonia, printre care și wasabi sau castravete.
Sursa: Brand Republic 

Idei în marketing pentru 2011
Jonathan Salem Baskin, global brand strategist și editorialist Advertising Age, vine cu nouă posibile inovații pentru alocarea bugetelor de marketing în următorul an. Ideea că noua extensie logică a ideii de „gratuit” o reprezintă trimiterea unor produse către oameni până în momentul în care aceștia vor plăti pentru a fi nu li se mai trimite, este doar una dintre propunerile pentru 2011.
Sursa: Advertising Age 

Diet Coke a lansat ediția limitată de sticle cu cristale Swarovski
Diet Coke, în parteneriat cu designerul de bijuterii Johnny Rocket, a lansat o ediție limitată a sticlelor ornate cu elemente Swarovski. Ediția este disponibilă din data de 14 octombrie și susține o campanie Facebook, fiind susținută de un spot ce va rula până pe data de 28 octombrie. Sticlele costă £1.50 fiecare, iar pentru £5, consumatorii își pot crea propria sticlă.
Sursa: Brand Republic

Șeful Financial Times: printul nu a murit
Ben Hughes, Global Commercial Director și Deputy Chief Executive la Financial Times, a prevenit publisherii, agențiile de publicitate și advertiserii într-un discurs din cadrul Guardian Advertising Summit, că printul nu a murit, chiar dacă publicitatea în print s-a diminuat dramatic.
Sursa: Brand Republic

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare