Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 13 Mai 2014
Rogalski Damaschin a organizat lansarea oficială în România a brandului de cosmetice Paula`s Choice

Rogalski Damaschin a organizat lansarea oficială în România a brandului de cosmetice Paula`s Choice

Brandul american premium de produse cosmetice Paula`s Choice a fost lansat oficial pe piața din România, în cadrul unui eveniment organizat de Rogalski Damaschin Public Relations vineri, 9 mai, la Hotel Epoque. Lansarea oficială din România a avut loc în prezența fondatoarei mărcii – Paula Begoun – și a coordonatorului echipei de cercetare și dezvoltare din cadrul Paula`s Choice – Bryan Barron.

Cu această ocazie, marca americană fondată în 1995 de către Paula Begoun, a prezentat presei de profil din România abordarea sa unică în raport cu industria cosmeticelor. De peste 19 ani, activitatea mărcii reflectă crezul fondatoarei, acela de a oferi femeilor din întreaga lume informații sincere despre ingredientele din produsele cosmetice, ajutându-le să descopere adevărul din spatele mesajelor publicitare promovate de marile branduri din industria cosmetică.

Evenimentul a fost conceput în jurul informațiilor oferite de către Paula Begoun, supranumită și „Polițistul Cosmeticelor” şi le-a oferit invitaților oportunitatea de a păși în culisele uneia dintre cele mai strălucitoare industrii la nivel internațional. Astfel, peste 50 de jurnaliști și bloggeri de beauty au fost introduși în fascinanta lume a cosmeticelor și au fost martori la dărâmarea unora dintre cele mai mari mituri referitoare la ingredientele din produsele cosmetice.

„Prin evenimentul de lansare a Paula`s Choice, ne-am propus să punem în valoare filosofia inconfundabilă a brandului și să oferim invitaților o experiență unică, în culisele industriei cosmetice. Misiunea Paulei Begoun a reprezentat sursa de inspirație pentru conceptul <>, pe care l-am declinat până la cele mai mici detalii, oferind astfel invitaților o experiență completă Paula`s Choice. Atitudinea pozitivă, orientarea către obiectivele de business ale clientului și viziunea creativă au fost elementele cheie în conceperea întregului eveniment și a strategiei de comunicare aferente. În plus, consensul între noi și client la nivel de abordare strategică a pus bazele unei colaborari productive, începute acum cu un eveniment de succes.” - a declarat Isabela Stere, Communication Manager, Rogalski Damaschin Public Relations

Extra Info

Rogalski Damaschin Public Relations susține că este posibil ca prin comunicare întreaga comunitate să evolueze, într-o perioadă în care consumatorii au așteptări din ce în ce mai mari de la branduri, companii şi lideri. Misiunea agenţiei este să creeze un impact social și economic pozitiv, prin idei care inspiră schimbarea în bine. Astfel, agenția promovează în practica şi limbajul curent al PR-ului conceptul de “good advocacy”, care desemnează o comunicare militantă, onestă și creativă, de natură să genereze conținut valoros și rezultate pozitive atât pentru companii, cât şi pentru consumatori. Agenţia se structurează în două arii de specialitate: consumer PR, coordonată de Alina Damaschin, în calitate de Creative Leader şi corporate PR, divizie coordonată de Eliza Rogalski, în calitate de Strategy Leader.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare