Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 11 Decembrie 2015
Rogalski Damaschin gestionează comunicarea pentru Adecco, cel mai mare jucător din domeniul resurselor umane

Rogalski Damaschin gestionează comunicarea pentru Adecco, cel mai mare jucător din domeniul resurselor umane

Începând cu luna noiembrie, agenția Rogalski Damaschin Public Relations gestionează comunicarea pentru Adecco, liderul global și local al pieței de management al resurselor umane. Colaborarea are în vedere creșterea vizibilității brandului în rândul românilor în căutare de lucru sau de noi oportunități în carieră și poziționarea Adecco ca un partener “one stop shop” pentru companiile care își extind operațiunile în România.

Agenția va asigura consultanța strategică, managementul relației cu liderii de opinie și comunicarea proiectelor flagship ale Adecco, precum Global Talent Competitiveness Index, Alliance for Youth, Athlete Career Program și Adecco Team Tokyo 2020.

„Piața muncii din România este în continuă dezvoltare, iar găsirea și păstrarea talentelor devine una dintre cele mai importante preocupări ale firmelor și antreprenorilor. Colaborarea cu Rogalski Damaschin, un lider în comunicarea corporate, ne va ajuta să poziționăm brandul Adecco ca inovator și furnizor de top de soluții eficiente în domeniul gestionării resurselor umane. Dăm astfel o dimensiune nouă comunicării noastre cu publicul larg și managerii de HR precum, cu instituțiile relevante ale statului și cu sectorul neguvernamental. Așteptăm cu interes să inițiem împreună cu Agenția o serie de proiecte care să confirme promisiunea noastră: <>”, a declarat Florin Godean, country manager Adecco România.

Prin expertiza sa globală, Adecco oferă soluţii atât pentru forţa de muncă flexibilă, cât şi pentru personalul calificat. În cazul ambelor abordări ale pieţei, compania se concentrează pe excelenţa operaţională, specializare şi modele eficiente de abordare a provocărilor din fiecare segment. Adecco îi încurajează pe angajaţii actuali şi viitori să vadă oportunitatea în toate formele sale, să accepte provocările cu încredere şi, împreună cu liderul pieţei, să contribuie la schimbarea modului cum va arăta serviciul viitorului.  

Extra info

Grupul Adecco este liderul pieței furnizorilor de soluții de resurse umane, cu peste 32.000 angajați full time și circa 5.100 de sucursale în peste 60 de țări. Adecco oferă o paletă variată de servicii, conectând în fiecare zi circa 700.000 de asociați cu firmele în căutare de forță de muncă. Serviciile oferite de Adecco pot fi încadrate în următoarele categorii: angajari temporare, plasare permanenntă, tranzița carierei și dezvoltarea de talente precum și outsourcing și consultanță. Grupul Adecco are sediul în Zurich-Glattbrugg, Elveția, este una din companiile cuprinse în topul Fortune Global 500 și este listată la bursa de valori elvețiană.

Adecco România este cel mai mare jucător din domeniul resurselor umane, cu o cotă de piață de aproape 25% și cu o cifră de afaceri de peste 52 de milioane de lei, în 2014. Adecco România gestionează 8.000 de persoane angajate temporar, are o bază de date cu 400.000 de candidați și deservește zilnic 362 de clienți. Echipa Adecco numără, în România 150 de persoane, iar serviciile oferite au o plajă foarte largă, de la recrutare și selecție, la outsourcing, recrutare în masă, dar și outplacement și training.

Rogalski Damaschin Public Relations susține că este posibil ca prin comunicare întreaga comunitate să evolueze, într-o perioadă în care consumatorii au așteptări din ce în ce mai mari de la branduri, companii și lideri. Misiunea agenției este să creeze un impact social și economic pozitiv, prin idei care inspiră schimbarea în bine. Astfel, agenția promovează în practica și limbajul curent al PR-ului conceptul de “good advocacy”, care desemnează o comunicare militantă, onestă și creativă, de natură să genereze conținut valoros și rezultate pozitive atât pentru companii, cât și pentru consumatori. 

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare