Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 18 Iunie 2014
Rom Autentic și Vodafone România câștigă Bronze la Cannes Lions 2014

Rom Autentic și Vodafone România câștigă Bronze la Cannes Lions 2014

McCann București câștigă pentru al 4-lea an consecutiv premii la cel mai important festival de publicitate din lume – Cannes Lions. În 2014, ROM Autentic și Vodafone sunt marii câștigători pentru România.

Campania „Ghiță, the Social Shepherd”, dezvoltată pentru Vodafone România, a avut 4 shortlist-uri (Media Lions, Promo&Activationa Lions și PR Lions) și a câștigat un Bronze Lion la Categoria Media Lions.

Campania „Bucharest not Budapest”, dezvoltată pentru ROM Autentic a avut 5 shortlist-uri (Promo& Activation Lions, Direct Lions și Media Lions) și a câștigat un Bronze Lion la Categoria Direct Lions.

În total, în 2014, McCann București a avut 14 shortlist-uri la Festivalul Cannes Lions și este singura agenție din România care a câștigat premii la această ediție a festivalului.

„Ca în orice facem în viață, dacă suntem ambitioși, reușim, dacă suntem și pasionați, strălucim. Rezultatul unei astfel de pasiuni este ROM, un brand fascinant și mereu surprinzător. Este așa pentru că are o emoție unică în jurul lui și pentru că este înțeles și muncit intr-o armonie perfectă client-agenție. “Bucharest not Budapest” este o campanie pe cât de simplă, pe atât de genială, inspirată de batonul care are ștanțat pe el “București”. ROM, un brand autentic și informal, impune indrazneală și din partea noastră și a agenției și suntem mândri că reușim împreună, in Bucharest, not Budapest”, a declarat Gabriela Munteanu, Marketing Manager Kandia Dulce.

„Metal la Effie ca și la Cannes. Campanii care mișcă piața, dar care au și impact cultural. Creativitatea care aduce eficiență. Creștem prin clienții noștri. Quod erat demonstrandum. Faptul că McCann a luat prin clienții săi 3 Grand Effie și 17 lei la Cannes în 4 ani de criză a pieței de publicitate – dovedește că, iată, criza poate fi o oportunitate dacă ai parteneri puternici”, spune Adrian Boțan, Creative Partner, McCann București.

„Suntem foarte bucuroși că ambiția noastră de a face campanii media răsunătoare primește din nou recunoașterea Cannes, pentru al 4-lea an consecutiv. Eforturile de a ne sincroniza într-un mod relevant cu consumatorul din ce în ce mai activ în mediile sociale și de a-l atrage în povestea brandurilor noastre au fost răsplătite de rezultatele în vânzări și, acum, de industria de marketing. Cea mai mare implinire a noastră este că Rom este acum în sufletul românilor, iar Ghiță Ciobanul a intrat în viața tuturor, prin campanii care au adus Grand Effie și Cannes Media Lions”, spune și Mihai Trandafir, Managing Director UM.

Premiile de anul acesta ridică la 17 numărul total de premii câștigate de McCann București în cadrul Festivalului Cannes Lions:
- în anul 2011, ROM Autentic (Campania „American ROM”) câștiga 9 premii (inclusiv Titanium și 2 Grand Prix)
- în anul 2012, tot ROM Autentic (Campania „Romanians are Smart”) câștiga 3 premii (2 Silver Lion și un Bronze Lion)
- în anul 2013, Vodafone (Campania „Biblioteca Digitală”) câștiga 3 premii (2 Silver Lions și un Bronze Lion).

În 2014, McCann București a înscris la festivalul de publicitate de la Cannes 10 campanii dezvoltate pentru Vodafone România, Rom Autentic, Coca-Cola România, Cif, Pizza Hut, L’Oreal, Doncafe & Beko.

Extra Info

McCann București este agenţia care se ghidează după principiul fondatorului său, Harry McCann: „O agenţie se dezvoltă mai repede dacă se concentrează mai degrabă pe creşterea business-ului clienţilor sai.” Astfel, McCann București are relaţii de parteneriat îndelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe piaţă: The Coca-Cola Company, Nestlé, Vodafone, L’Oréal, MasterCard Europe, Heineken, Kandia Dulce, Dedeman, Caroli. Din grupul de comunicare McCann WorldGroup România fac parte agenţiile McCann Erickson, Momentum, UM, McCann PR şi MRM Worldwide. La nivel internaţional, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice reţele de advertising cu birouri în 205 oraşe din 132 de ţări.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare