Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 7 Februarie 2012
Saatchi & Saatchi semnează campania „Visa întoarce impozitele”

Saatchi & Saatchi semnează campania „Visa întoarce impozitele”

VISA lansează campania „Visa întoarce impozitele” cu scopul de a-şi convinge consumatorii că plata cu cardul este cea mai uşoară, sigură şi profitabilă metodă de plată a taxelor şi impozitelor anuale. De asemenea, cei care plătesc impozitele şi taxele locale cu cardul VISA întră automat într-o tragere la sorţi care poate aduce contravaloarea a 1.500 de taxe şi impozite.

de Teodora Ieşeanu
Astfel, pe lângă beneficiile de practicabilitate, economisire de timp şi maximă securitate, VISA oferă tuturor celor care plătesc impozitele şi taxele locale cu cardul VISA, de debit sau credit – la primărie sau online, în perioada 2 ianuarie – 31 martie 2012, intrarea automată într-o tragere la sorţi care poate aduce contravaloarea a 1.500 de taxe şi impozite.

“Conceptul creativ al campaniei dramatizează beneficiul oferit de promoţie respectiv “întoarcerea” taxelor şi impozitelor ca premiu al promoţiei. Cu o execuţie creativă simplă si directă - IMPOZIT este acum TIZOPMI - campania este susţinută în OOH, radio, online şi de diverse materiale promoţionale în primării sau în sediile băncilor partenere. Susţinem eforturile VISA de a asigura consumatorilor români moduri mai eficiente şi profitabile de plată şi mulţumim clientului pentru un proces de dezvoltare a campaniei extrem de structurat şi lin”, a declarat Carmen Bardă, Group Account Director, Saatchi & Saatchi.

”Este uimitor cât de uşor poţi scăpa de povara plăţii taxelor si impozitelor, făcând acest lucru online, cu doar câteva clickuri, fără să mai fie nevoie să te deplasezi la sediul primăriei. Similar, nu mai ai nevoie să retragi bani de la ATM pentru a plăti o taxa la primărie, ci poţi folosi cardul direct la ghişeu, bucurându-te de rapididate şi siguranţă. Acesta este viitorul plăţilor aşa cum îl vedem noi: modern, mai convenabil şi în siguranţă pentru fiecare utilizator”, a adăugat Cătălin Creţu, Country Manager România, Visa Europe.

Extra Info

Visa este operatorul cu cea mai mare acceptare la nivel global şi Visa/Plus este una dintre cele mai mari reţele de ATM-uri din lume care furnizează numerar în monedele naţionale a peste 200 de ţări.

SAATCHI & SAATCHI face parte din grupul Centrade, care oferă servicii specializate complete prin departamentele şi companiile componente. Dedicată aceluiaşi credo ca şi întreaga reţea, Saatchi & Saatchi România îşi doreşte să fie un partener de afaceri care generează idei pentru a schimba lumea şi pentru a oferi rezultate memorabile. Printre cei mai importanţi clienţi Saatchi & Saatchi se număra: Toyota Romania, P&G (Ariel, Head&Shoulders, Pampers, OLAY), Raiffeisen Bank, Intersnack (Chio, Fiesta), PSI (Love Plus), United Way Romania, Special Olympics Romania.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare