Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 8 Noiembrie 2017
Sportivii români împărtășesc momentele memorabile din viața lor  într-un nou proiect de conţinut: „Neînvinșii”

Sportivii români împărtășesc momentele memorabile din viața lor într-un nou proiect de conţinut: „Neînvinșii”

BRD Insider lansează, în parteneriat cu platforma de jurnalism sportiv Lead.ro, „Neînvinșii”, un proiect editorial care prezintă momente importante din viețile și carierele unora dintre cei mai importanți sportivi români. Îngrijită editorial de Andreea Giuclea, unul dintre cei mai promiţători jurnalişti sportivi din noul val, care scrie la Lead.ro şi DoR (Decât o Revistă), seria de texte narative, scrise la persoana întâi de sportivii înşişi, începe cu doi autori: Andreea Răducan și Ana Maria Brânză.

Acum aproape 4 ani prindea contur, pe site-ul Treizecizero.ro, ceea ce avea să devină BRD Insider, o sursă de conţinut exclusiv, dedicată la început tenisului, apoi handbalului, dar deschisă acum şi către alte sporturi, odată cu proiectul editorial „Neînvinşii”. Contextul actual demonstrează că noua generaţie de sportivi români are nevoie de inspiraţie şi de modele. Prin „Neînvinşii” dorim să aducem aceste modele aproape de tinerii practicanţi ai diferitelor sporturi, poate viitoare staruri ale sportului românesc. Poveştile sportivilor consacraţi vorbesc nu doar despre clipele de glorie, documentate deja pe larg, ci şi – mai ales – despre dificultăţile şi munca din  spatele marilor performanţe. Şi, împreună cu proiectele de conţinut dezvoltate pentru tenis şi handbal, prin „Neînvinşii” susținem în egală măsură şi demersurile jurnalistice dedicate noii generații de consumatori de sport”, a spus Traian Traicu, BRD – Groupe Société Générale.

Toate proiectele noastre s-au născut din pasiune. Pasiune pentru sport, pentru scriitură, pentru adevăr și povești cu tâlc. De aici a pornit și „Neînvinșii”, un proiect editorial care vrea nu doar să zgârie suprafața, ci să ajungă la miezul poveștii de viață a acestor oameni admirați, iubiți și, uneori, judecați, pentru a vedea ce se ascunde acolo, ce îi motivează și ce îi descurajează. Fiecare dintre noi are ceva de învățat din aceste povești și cred că, citindu-le, putem învăța și noi cum să fim de neînvins”, a adăugat Adrian Țoca, fondatorul Treizecizero.ro și co-fondatorul Lead.ro.

Materialele care vor face parte din demersul jurnalistic „Neînvinșii” vor să arate lumii o altă fațetă a vieții sportivilor, mai personală, trecută prin propriul lor filtru. Acest tip de material autobiografic și motivațional constituie o experiență diferită și pentru sportivi, care sunt invitați acum să-și scrie propria versiune a poveştii lor de succes.

Extra info

BRD - Groupe Société Générale este o bancă universală care oferă servicii atât persoanelor fizice, cât și companiilor și face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Actor în societate, BRD investește în cultură, educație și sport, sprijinind proiecte care cresc şi dezvoltă o nouă generație, aducând valoare pe termen lung.

Lead.ro este un un site de sport pentru 2020, pentru noua eră în care a intrat jurnalismul digital și pentru noua generație de consumatori de sport. Lansat în anul 2015 de către echipa editorială care coordonează și platforma Treizecizero.ro, Lead își propune să ofere conținut relevant, articole bine documentate și analize pertinente despre o gamă largă de sporturi.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare