Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 26 Iulie 2013
Sprite și McCann București dezvăluie adevărul despre promoții: „Câștigă premii care ne fac tot nouă reclamă!”

Sprite și McCann București dezvăluie adevărul despre promoții: „Câștigă premii care ne fac tot nouă reclamă!”

Noua campanie Sprite - „Câștigă premii care ne fac tot nouă reclamă”- dezvoltată de agenția McCann Erickson România şi difuzată începand cu luna iunie 2013, este prima campanie de comunicare care dezvăluie consumatorilor adevărul despre promoții, inclusiv despre promoţia Sprite: brandurile pun la bătaie premii care le fac tot lor reclamă!

Sub sloganul „Let the Sprite Truth Refresh You”, Sprite comunică prin această campanie una dintre valorile sale cele mai importante - Sprite spune lucrurilor pe nume.

Comunicarea campaniei este realizată pe TV, outdoor, digital și in store.



"Deoarece toate premiile de la promoţii sunt personalizate cu logo-ul organizatorului, tu îi faci de fapt reclamă de fiecare dată cand le foloseşti. Acesta e adevărul despre promoții. Adevăr pe care Sprite nu se fereşte să-l spună: câştigă premii care ne fac tot nouă reclamă. După Sprite-cicletă, Sprite-rucsacuri, Sprite-mobil și Sprite-ceasul cuc, am lansat şi Sprite-camera, aparatul foto care face poze doar cu watermark Sprite", a declarat Sebastian Olar, Copywriter McCann Erickson România.

Punctul culminant al campaniei este reprezentat de expoziția de fotografie – Sprite-Ogrrafie - organizată ȋn curtea McCann Erickson România (Str. Jules Michelet nr. 18), ce va avea vernisajul luni, 29 iulie.

"Cătălin Olteanu - aka Sharky - a ȋmprumutat aparatul Sprite pentru o săptămână şi acum ne invită să ȋi vedem expozţia de Sprite-ografie, o expoziţie care face, de fapt, reclamă la Sprite. Vă invităm să vedeţi fotografiile şi să vă faceţi propriile poze cu watermark. Vă aşteptăm !», a declarat Sebastian Olar, Copywriter McCann Erickson România.

Echipa McCann Erickson România care a contribuit la această campanie este formată din Executive Creative Director: Catalin Dobre; Creative Partner: Adrian Boțan; Group Creative Director: Ioana Filip; Copywriter: Sebastian Olar; Art Director: Arpad Rezi; Head of Strategy: Diana Ceaușu; Junior Art Director: Lia Bira; Digital Creative Planner: Adrian Constantin; Client Service Director: Dana Hogea; Account Manager: Laura Aldea; Account Executive: Blanka Horvath; Head of AV Production: Tiberiu Munteanu, AV Producer: Adrian Radu; Photo Producer: Roxana Zaharia; Designer: Andreea Jurj; Corporate Communication Manager: Carmen Bistrian.

Echipa MRM România care a contribuit la această campanie este formată din GM: Nir Refuah; Client Service Director: Ionela Buta; Account Manager: Matei Goncea; Copywriter: Mihaela Coman; Art Director: Florin Ciobanu; Programmer: Dany Manea

Echipa UM care a contribuit la această campanie este formată din Media Manager: Corina Mocanu; Group Account Director: Sandina Vlad; Planning Director: Victor Croitoru; Digital Planner: Luminița Vișu; AdOps Specialist: Alexandru Aliesei.

Echipa McCann PR care a contribuit la această campanie este formată din: Account Director: Lavinia Chican; Senior Account Executive: Emilia Florea; Account Executive: Ciprian Ene.

Casa de productie: Family Film; Producători: Giuliano Domani, Șerban Rogoveanu; Regizor: Andreea Păduraru; DOP: Tudor Lucaciu
Țări de distribuție: România, Bosnia-Herzegovina

Extra Info

Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, oferind consumatorilor din întreaga lume peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare.

McCann Erickson România este agenţia care contribuie cel mai mult la creşterea afacerilor clienţilor săi, consolidând dezvoltarea pe termen lung a brandurilor, conform AdMarket 2008. Agenţia se ghidează după principiul fondatorului său, Harry McCann: “O agenţie se dezvoltă mai repede dacă se concentrează mai degrabă pe creşterea business-ului clienţilor decât a propriului business”.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare