Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 18 Decembrie 2013
Starcom continuă seria de infografice HumanGraphExperience cu ediția „Christmas and New Year’s Eve – Romanian Customs and Traditions””

Starcom continuă seria de infografice HumanGraphExperience cu ediția „Christmas and New Year’s Eve – Romanian Customs and Traditions””

Starcom continuă seria HumanGraphExperience cu ediția nr. 10 - „Christmas and New Year’s Eve – Romanian Customs and Traditions” în care identifică atitudinea românilor față de păstrarea tradițiilor de sărbători. Deși românii sunt expuși an de an la noi obiceiuri de Crăciun, ei rămân în esență loiali tradițiilor cu care au crescut.

Goana după cadouri începe uneori chiar și din Octombrie, în mod special în cazul femeilor, ele fiind cele care arată o implicare mai mare în găsirea cadoului perfect pentru familie (copii, soț sau partener). În medie, o persoană oferă cadouri către alte 4-5 persoane.

Conform datelor 2Parale, cel mai mare volum de cumpărături se face însă în Decembrie, în a doua și a treia săptamână a lunii, când atât în magazine, cât și în E-commerce se înregistrează creșterile cele mai mari.

De Crăciun, românii pun pe primul plan cadourile pentru copii, în topul intereselor pentru cumpărături urmând cadourile scumpe precum ceasuri, parfumuri, bijuterii și produse electronice (acestea din urmă sunt și cele mai dorite, 31% intenționând să le cumpere în următorul an).

Din ce în ce mai apreciate de la an la an sunt cadourile personalizate, cele lucrate manual și cele care iau în considerare hobby-urile destinatarilor.

Românii vor sărbători anul acesta Revelionul acasă sau cu prietenii într-o măsura mai mare decât în anii trecuți. Pentru cei cu o situație financiară bună, opțiunile sunt însă nelimitate, mulți alegând să sărbătorească Craciunul și Revelionul în destinații exotice.

Indiferent de locație, telefonul mobil va rămâne și anul acesta principalul mijloc de comunicare a urărilor pentru anul 2014.

Starcom MediaVest Group a lansat în februarie seria HumanGraphExperience cu intenția de a oferi informații constante și relevante despre dinamica relației dintre consumatori și branduri și impactul pe care evoluția acesteia o are asupra comportamentului brandurilor pe piață. Compania Starcom a valorizat întotdeauna insightul puternic de consumator, de aceea monitorizează în mod constant comportamentul emergent al diferitelor grupuri de consumatori pentru a putea planifica comunicarea brandului în cel mai important spațiu – mintea consumatorului.

Extra Info


2Parale este prima și cea mai mare rețea de afiliere din România și Bulgaria, iar Divizia de PPC (fondată și condusă de Cristian Ignat – unul dintre cei mai cunoscuți specialiști și traineri români Google AdWords) este agenție Platinum Google Engage. Portofoliul 2Parale include peste 300 de campanii (printre care se numară Avon Romania, Elefant, Provident, evoMAG, MarketOnline, Fashion Days, F64, Miniprix si TinaR) și mai bine de 29.500 de afiliați, care au livrat 97 de milioane de click-uri și au generat advertiserilor vânzări de peste 76 de milioane de lei (fara TVA). Conversiile generate prin 2Parale pot fi accesate în timp real.”
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare