Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 19 Noiembrie 2013
Starcom continuă seria de infografice HumanGraphExperience cu „Health Habits Nowadays”

Starcom continuă seria de infografice HumanGraphExperience cu „Health Habits Nowadays”

Starcom continuă seria HumanGraphExperience cu ediția nr 9 - „Health Habits Nowadays - Overview of the Romanian Health Habits” din care reiese faptul că romanii au o atitudine pasivă față de menținerea sănătății, reacționând doar în scop de remediere și nu de prevenție. Cu toate că sunt conștienți de activitățile necesare menținerii sănătății, din diverse motive nu ajung să le practice în mod frecvent.

de Teodora Ieșeanu
Atitudinea față de sport

48% dintre respondenți sunt de acord cu necesitatea practicării unui sport, dar 73% nu au practicat deloc sport în ultimele 12 luni. Sportul favorit este plimbarea: 69% afirmă că încearcă să își facă timp de plimbări în aer liber, însă doar 16% se plimbă zilnic.

50% dintre români vor un job fără stres, dar în același timp 50% lucrează mai mult de 8 ore pe zi și sunt principalii responsabili cu administrarea gospodăriei.

Starea de sănătate

Aparent, nivelul general de sănătate al românilor este bun: 58% consideră că nu suferă de nicio boală, iar 33% merg la medic pentru controale de rutină. Însă bolile cronice (e.g. afecțiuni cardiace, diabet), care istoric se manifestau la vârsta a treia, au început să fie depistate încă de la 44 de ani (79% dintre români, cumpără medicamnete fără a consulta în prealabil un medic).

Atitudinea pasivă pare să se schimbe în următorii ani, pentru că la nivel de trenduri se observă o predispoziție către un stil de viață activ și sănătos (e.g. o atenție mai mare către ingredientele folosite în alimentație - bio, raw, homemade; manifestații urbane care încurajează mișcarea - Skirt Bike, maratoane la care participă inclusiv copii). În prezent, românii par a fi atrași de mâncare healthy și de diete, dar de fapt mănâncă neregulat, iar carnea predomină în alimentația lor.

„Scopul acestor infografice este legat de înțelegerea anumitor atitudini ale consumatorilor, dar și de prezentarea acestora într-un mod prietenos și accesibil. Luna aceasta am ales tema sănătății, tocmai pentru că, în ciuda multitudinii de campanii care au în centru ideea de sănătate, România obține rezultate proaste în foarte multe clasamente dedicate acestei teme. Infograficul acoperă mai multe teme importante: atitudinea față de sport, controalele medicale regulate și o prezentare mai extinsă a alegerilor alimentare”, declară Rodica Mihalache, Head of Consumer & Business Insights Starcom.

Starcom MediaVest Group a lansat în februarie seria HumanGraphExperience cu intenția de a oferi informații constante și relevante despre dinamica relației dintre consumatori și branduri și impactul pe care evoluția acesteia o are asupra comportamentului brandurilor pe piață. Compania Starcom a valorizat întotdeauna insightul puternic de consumator, de aceea monitorizează în mod constant comportamentul emergent al diferitelor grupuri de consumatori pentru a putea planifica comunicarea brandului în cel mai important spațiu – mintea consumatorului.

Seria de infografice este o inițiativă pe termen lung și reprezintă o parte din rezultatele de analiză ale departamentului de Consumer Understanding din cadrul agenției.

Extra Info

Starcom MediaVest Group a lansat în februarie seria HumanGraphExperience cu intenția de a oferi informații constante și relevante despre dinamica relației dintre consumatori și branduri și impactul pe care evoluția acesteia o are asupra comportamentului brandurilor pe piață. Compania Starcom a valorizat întotdeauna insightul puternic de consumator, de aceea monitorizează în mod constant comportamentul emergent al diferitelor grupuri de consumatori pentru a putea planifica comunicarea brandului în cel mai important spațiu – mintea consumatorului.

Seria de infografice este o inițiativă pe termen lung și reprezintă o parte din rezultatele de analiza ale departamentului de Consumer Understanding din cadrul agenției.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare