Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 15 Mai 2018
Sucurile și nectarurile îmbogățite cu vitamine și minerale se lansează pe piața din România, sub brandul Cappy+

Sucurile și nectarurile îmbogățite cu vitamine și minerale se lansează pe piața din România, sub brandul Cappy+

Coca-Cola lansează pe piața din România Cappy+, o nouă generație de băuturi premium, necarbogazoase, din sucuri de fructe și legume îmbogățite cu vitamine și minerale. Noua gamă de produse poate fi găsită în magazine începând cu luna mai, în trei sortimente: Cappy+ Morning Plus, Cappy+ Cool & Smile și Cappy+ Antiox.

Cappy+ Morning Plus este un nectar obținut dintr-o combinație de fructe din concentrat (mere, portocale, kiwi, ananas, rodie și banane), îmbogățit cu vitamina C. Cappy+ Cool & Smile este un suc 100% din fructe din concentrat (portocale, mandarine și lamâie), fără zahăr adăugat, îmbogățit cu Magneziu. Cappy+ Antiox este un suc 100% din fructe și legume din concentrat (mere, struguri, sfeclă roșie, morcovi negri, capșuni, coacăze, mure, lămâie), fără zahăr adăugat, îmbogățit cu Vitamina E.

Cappy+ combină bunătatea esențială a naturii cu un amestec fin de fructe și legume. Într-un ambalaj premium, noul produs vine cu un gust delicios, recomandat pentru toate momentele de consum. Cappy+ este disponibil în ambalaje de 250 și 800 de ml.

Produsul intră pe piață cu o comunicare jucăușă și îndrăzneață, adaptată atât pentru mediile online, cât și cele offline. Sub sloganul Pune „bun” în Bună Ziua”, produsul se adresează persoanelor active, care vor să aibă un stil de viață echilibrat și să-și asigure un “Plus” exact atunci când au mai mare nevoie. Cappy+ le oferă tuturor ocazia de a experimenta un gust complex, în timp ce se bucură de ingredientele nutritive, vitaminele și mineralele de care au nevoie pe tot parcursul zilei.

Lansarea Cappy+ va fi susținută de o campanie integrată de comunicare ce va include digital & social media, sampling și activări speciale în magazin.

                                                           ***

Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, ce oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare, carbogazoase şi necarbogazoase, și aproape 3.900 de produse. Pornind de la Coca-Cola, recunoscută ca fiind una dintre cele mai valoroase mărci din lume, portofoliul companiei cuprinde 21 de branduri de miliarde de dolari, dintre care 19 sunt  disponibile și în varianta cu mai puține calorii sau fără calorii. Printre branduri se numără: Diet Coke, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Dasani, VitaminWater, Powerade, Minute Maid, Simply, Del Valle, Georgia și Gold Peak.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare