Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 18 Aprilie 2017
suntemcuvoi: Petrom invită românii să susțină echipa națională la Campionatele Europene de Gimnastică Artistică Petrom de la Cluj-Napoca

suntemcuvoi: Petrom invită românii să susțină echipa națională la Campionatele Europene de Gimnastică Artistică Petrom de la Cluj-Napoca

Cel mai important eveniment sportiv al anului în România are loc între 19 și 23 aprilie la Cluj-Napoca, unde se vor desfășura Campionatele Europene de Gimnastică Artistică Petrom. Evenimentul revine în România pentru prima dată după 60 de ani. Petrom, sponsor al Lotului Național de Gimnastică al României în ultimii opt ani și sponsor principal al Europeanului de la Cluj, invită românii să susțină echipele de gimnastică ale României printr-o campanie de comunicare semnată de Graffiti BBDO.

Sub umbrela mesajului #suntemcuvoi, fanii sportului românesc sunt chemați să fie alături de sportivii care ne vor reprezenta în Sala Polivalentă din Cluj-Napoca, unde 274 de gimnaști din 37 de țări au confirmat participarea.

Evenimentul de la Cluj-Napoca va reuni fostele și actualele campioane ale gimnasticii autohtone. Nadia Comăneci, ambasador al competiției, va fi prezentă în România alături de fostele campioane ale gimnasticii românești pentru a susține actuala echipă, formată din Cătălina Ponor, Larisa Iordache, Olimpia Cîmpian, Ioana Crișan și baieții Marian Drăgulescu, Cristian Băţagă, Vlad Cotuna, Robert Ghiuzan, Laurențiu Nistor și Andrei Ursache.

Lor li se alătură fetele care pot reprezenta viitorul gimnasticii românești, componentele programului  “Țară, țară, vrem campioane!”, descoperite în urma unui proiect de scouting coordonat de Mariana Bitang și Octavian Bellu și susținut de Petrom.

Fetele vor fi prezente în sală mâine, la festivitatea de deschidere a CE de Gimnastică, și sunt vedetele spotului campaniei Petrom.

“Petrom susține cu mândrie campioanele de azi și de mâine, iar pentru acest Campionat European ne-am dorit să le aducem în lumina reflectoarelor pe campioanele de mâine, fetițele din programul <Țară, țară, vrem campioane!> pentru a sublinia câtă pasiune și muncă sunt investite în acest sport încă din perioada junioratului.”, explică Lili Stănculeț, Corporate Brand Manager Petrom.

Campania le propune fanilor gimnasticii românești să privească spre viitor cu încredere, susține Alex Tocilescu, Copywriter Graffiti BBDO:

“Petrom susține nu doar lotul național de gimnastică (cum se spune), ci a demarat și programul <Țară, Țară, vrem campioane!>, care le susține pe campioanele de mâine. Uitându-ne la mai multe înregistrări cu micuțele gimnaste de la <Țară, țară...>, ne-au impresionat pasiunea și entuziasmul lor pentru sport – și am  vrut să arătăm cu acest spot că pasiunea pentru gimnastică există și va exista mereu în România.”

Campania a fost dezvoltată de o echipă formată din echipa Petrom: Lili Stănculeț - Corporate Brand Manager Petrom, Livia Fericean - Project Manager Petrom, Laura Moroianu - PR Expert Petrom.

Și echipa Graffiti BBDO: Titus Dumitrescu -  Creative Director, Mihai Calotă – Art Director, Alexandru Tocilescu – Copywriter, Ioana Mihai – Strategic Planner, Marian Matei – Senior Designer, Dan Spătaru – Head of DTP, Sergiu Petre – Senior PR Consultant, Andreea Sandu – Client Service Director, Ioana Păunescu – Senior Account Manager, Maria Marin – Senior Account Executive.

 

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare