Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 22 Decembrie 2014
Telekom a lansat prima campanie cu conținut creat de utilizatori pe baza unui concept GMP Advertising

Telekom a lansat prima campanie cu conținut creat de utilizatori pe baza unui concept GMP Advertising

GMP Advertising și Telekom România încurajează oamenii să își împărtășească povestea și să facă altfel de urări pentru cei dragi în timpul campaniei de iarnă pentru serviciile companiei. Conținutul creat astfel poate ajunge să fie inclus în spoturile Telekom din aceasta iarna, fiind prima campanie pentru care orice utilizator creează conținut.

„Telekom România este primul brand lansat de utilizatori și ne-am dorit să continuăm acest dialog dintre consumatori și brand. Astfel s-a născut ideea unei campanii în care ei să fie protagoniștii prin poveștile pe care le creează”, a spus Dana Bursuc, Communication Manager Residential Segment Telekom.

Nu mai puțin de 31 de spoturi având la bază conceptul de home-made video rulează pe TV și în online și îi incurajează pe oameni să creeze propriul conținut cu întâmplări din viața lor de zi cu zi.

„Campania noastră îmbrățișează filozofia brandului T, aceea că avem cu toții experiențe pe care merită să le împartășim cu cei dragi și în același timp provoacă un clișeu local, al urărilor de tip fie ca”, a explicat Andreea Nemens, director executive, GMP Advertising.

Felicitările personalizate create de utilizatori pot fi încărcate pe www.sharuiestefericit.ro și trimise celor dragi prin intermediul platformei. Utilizatorii pot avea parte de nenumărate surprize ca urmare a acestei experiențe: poveștile pot deveni parte din reclamele Telekom care vor rula în iarna aceasta. Trupa cu Ler poate improviza pe loc un colind special pornind de la povestea împărtășită sau aceasta poate deveni un cântec interpretat de vedeta preferată.

În trei săptămâni de la lansarea campaniei Sharuieste fericit, pe platformă au fost încărcate peste 3.000 de felicitări având conținut scris, foto sau video iar Trupa cu Ler a improvizat peste 250 de colinde pe baza felicitărilor personalizate.

Extra Info

Telekom România este un brand de telecomunicații nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicații fixe și mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Communications și Telekom Romania Mobile Communications, noul brand oferă servicii integrate de telecomunicații astfel încât clienții să beneficieze de o experiență completă și inedită: servicii de voce și date mobile 3G și 4G, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, incluziv IPTV, precum și conținut de înaltă calitate și excusivități. Pentru clienții business, noul brand este promisiunea unor soluții IT&C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Brandul Telekom Romania este prezent pe piața românească din 2014, după rebrandingul comun al Romtelecom și COSMOTE România.

Telekom România este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 142 milioane de clienți pentru servicii mobile, 31 milioane de linii fixe și peste 17 milioane broadband (la 31 decembrie 2013). Grupul oferă produse și servicii fixe, comunicare mobilă Internet și IPTV pentru consumatori și soluții ICT pentru clienți din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent în aproximativ 50 de țări și are circa 229.000 angajați la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 60,1 miliarde de euro în anul financiar 2013 – mai mult de jumătate din această valoare în afara Germaniei.

GMP Advertising este cea mai premiată agenţie independentă din România pentru eficiență şi creativitate în festivaluri precum Effie, Cannes Lion, Golden Drum. Portofoliul actual include branduri precum: Itsy Bitsy, Timişoreana, Petrom, Arctic, Ciucaș, Volkswagen, Stejarul şi Telekom (în ordine cronologică). Din februarie 2014, GMP Advertising reprezintă în România reţeaua independentă germană Jung von Matt. Detalii: www.gmp.ro și pe canalul de Youtube GMPBucharest.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare