Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 20 Ianuarie 2015
The Alternative School for Creative Thinking prezinta Semestrul Cannes 2015

The Alternative School for Creative Thinking prezinta Semestrul Cannes 2015

Semestrul Cannes, din cadrul The Alternative School for Creative Thinking, este programul educational ce propulseaza tinerii din industriile creative la Festivalul International de Creativitate Cannes Lions.

De 10 ani, programul este o experienta educationala menita sa ofere instrumente si tehnici de gandire creativa tinerilor dornici de performanta din industria romaneasca de comunicare si sa ii pregateasca pe cei motivati sa perfomeze pe scena internationala a creativitatii de la Cannes. La cea mai recenta editie a festivalului, Bianca Dumitrascu si Razvan Ghilencea au obtinut Gold pentru Romania, la categoria Cyber, mentinand performanta obtinuta in anul precedent de Natalia Sfetcu si Alex Haidamac, ce au castigat Gold pentru Romania, la categoria Design.

Semestrul Cannes se adreseaza tinerilor profesionisti din Relatii Publice, Design, Marketing, Branding, Creatie, Digital sau Strategie, fie de partea clientului, fie de partea agentiilor de comunicare.

Programul functioneaza dupa principiile ”learning by admiring, learning by doing”, astfel ca profesorii semestrului Cannes 2014 sunt performeri de la clienti si din agentii, romani si straini, ce impartasesc din experienta lor, evalueaza rezolvarile participantilor si le ofera ghidaj in exersarea abilitatilor de Creative Thinking.

Experienta educationala din cadrul scolii include lucrul pe brief-uri reale, accesul la studii de caz premiate la competitiile internationale, posibilitatea de crea si completa portofolii, de a face networking local / international si de a participa la evenimentele Cannes Lions Romania, fie cele desfasurate in timpul semestrului, fie cele ulterioare, precum Transilvania Creative Fest, The best of Dubai Lynx, The Best of Eurobest, Spikes.

Competitia interna va selecta participantii ce se vor califica pentru studiu sau vor reprezenta Romania la Cannes Lions 2015, pe Riviera Franceza - www.canneslions.com.

Durata Semestrului Cannes este de 8 saptamani. Intalnirile au loc marti si joi seara, de la 19:00 la 21:00 la sediul The Practice (Iorga 13) si sambata de la 11:00 la 14:00, la sediul Digital Star (Luminei 8). In functie de numarul si tipologia cursurilor alese, preturile variaza intre 150 eur si 450 eur.

Intregul program educational e armonizat de fondatorul sau, Teodora Migdalovici, ambasadorul Cannes Lions in Romania.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare