Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 17 Iunie 2014
Tinerii creativi din România au concurat pentru trofeele Cannes Young Lions 2014

Tinerii creativi din România au concurat pentru trofeele Cannes Young Lions 2014

Trei echipe de tineri creativi din România au participat în competiția Cannes Young Lions din cadrul Festivalului Internațional de Creativitate Cannes Lions 2014 la categoriile PR, Design și Cyber.

de George Toma – corespondent IAA.ro la Cannes
Aceștia au fost selecționați în urma competiției locale organizate de The Alternative School for Creative Thinking, o școală de comunicare creativă la care au participat 46 de studenți din cele mai importante agenții de comunicare din România, dar și freelanceri. Alături de aceștia, un tânăr creativ cu vârsta sub 23 de ani a urmat cursurile Academiei Roger Hatchuel.

În competiția de Young Lions PR au intrat Alexandra Radu și Isabela Stere (Rogalski-Damaschin Public Relations), în cea de Design Alina Nechita (Lowe and Partners) și Anca Ifrim (freelancer, me.alchemy), iar în cadrul competiției Cyber echipa formată din Bianca Dumitrașcu și Răzvan Paul Ghilencea (TBWA). Andreea Adamescu (Prime România) va studia alături de alți tineri la Academia Roger Hatchuel.

„E un privilegiu pentru mine să pot facilita accesul la astfel de experiențe profesionale care prin calitatea informatiilor oferite îți schimbă viața. Fără talentul studenților și fără suportul asumat al Renania, Unicredit, PITECH+PLUS/ACADEMY+PLUS sau Miniprix, care au făcut posibilă prezența în festival pentru cei 7 tineri români, întreg planul de a schimba industria la față, prin educație de top, ar rămâne cel mai probabil o foarte frumoasă poveste pe hârtie”, a declarat Teodora Migdalovici, fondatorul The Alternative School for Creative Thinking și reprezentantul Lions Festivals în România.

Competiția Young Lions este deschisă tinerilor profesioniști cu vârsta sub 28 de ani care lucrează în agenții de comunicare. Aceștia sunt selectați în echipe de câte doi în cadrul competițiilor locale din fiecare țară participantă, iar în timpul festivalului primesc un brief ce trebuie rezolvat în 24 de ore.

Participarea echipelor care au reprezentant România în cadrul Cannes Young Lions 2014 a fost susținută de Renania (Design), Unicredit Țiriac Bank (PR), Academie+Plus (Cyber) și Miniprix (Academia Roger Hatchuel).
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare