Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 3 Februarie 2014
Ultima săptămână de înscrieri la cursurile Școlii IAA, Modulul 1

Ultima săptămână de înscrieri la cursurile Școlii IAA, Modulul 1

Până pe 10 februarie se mai pot face înscrieri pentru Modulul 1, adresat tinerilor profesioniști în domeniul marketingului și comunicării.

Şcoala IAA de Marketing şi Comunicare este un program de pregătire profesională intensivă care îmbină abordarea teoretică cu practica și cu studiul individual, fiind cel mai amplu proiect din România în domeniul educației realizat de către o asociaţie profesională. Școala IAA reunește la catedră practicieni, iar în sălile de curs oameni activi în industrie, care pot aplica imediat cunoştintele şi metodele de lucru învăţate.

Modulul 1 se adresează persoanelor angajate în departamentele de marketing, comunicare sau publicitate, cu studii superioare sau în curs de absolvire a studiilor superioare, cu maxim 3 ani de experienţă în domeniu.

Modulul 1 crează cursanţilor o imagine aprofundată despre bazele marketingului şi ale comunicării. Pe parcursul modulului se vor studia următoarele discipline: Marketing; Comunicare; Cercetare de Piață; Tehnici de Prezentare, Motivație și Expunere; Administrarea Bugetelor și Finanțe.

Detalii despre condițiile de înscriere și taxele de școlarizare se găsesc aici. Cursurile Modulul 1 vor începe la finalul lunii februarie și se vor termina în luna iulie. Acestea au loc din două în două săptămâni, vinerea și sâmbăta de la ora 9.00 la ora 18.00, la Sediul IAA House, din Calea Victoriei, nr. 126, etaj 3.

Pentru mai multe informaţii şi detalii cu privire la înscriere vă rugăm să contactaţi: laura.tampa@iaa.ro și ruxandra.radu@iaa.ro, telefon: 031.105.24.14.

Extra Info

Şcoala IAA a fost prima structură de formare profesionala din România patronată de o organizaţie profesională, premiată la Congresul Mondial IAA cu distincţia de „Best Practice” şi este recunoscută şi acreditată de către IAA Educational Programs.

International Advertising Association este organizaţie tripartitã, un parteneriat strategic unic, ce apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing - de la clienţi şi agenţii de publicitate până la mass media. Este o asociaţie ce cuprinde toate disciplinele implicate în construirea unei mărci şi are o organizare globală, cu baze în 96 de ţări. În România, IAA reuneste peste 120 de companii, rolul său este să promoveze în standardele profesionale şi etice recunoscute în domeniul publicităţii.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare