Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 26 Aprilie 2016
Un nou concept creativ kika, semnat Y&R Budapesta, implementat în România de Pastel

Un nou concept creativ kika, semnat Y&R Budapesta, implementat în România de Pastel

Retailerul de mobilă și decorațiuni interioare kika a intrat într-un proces de rebranding prin care vrea să transmită cât mai personal viziunea companiei și relația care se leagă între consumator și produse alese. Conceptul creativ pentru noua identitate a fost dezvoltat la nivel regional de Y&R Budapesta și implementat în România de agenția de comunicare integrată Pastel.

În urma unui pitch regional realizat în 2015, agenția din Budapesta a fost cea selectată pentru dezvoltarea identității, fiind parte a rețelei internaționale Y&R și având background-ul necesar pentru a înțelege nevoile pieței locale. Rezultatul acestei strânse colaborări este un concept foarte flexibil ce a putut fi adaptat ușor la piețele din România, Ungaria, Cehia și Slovacia.

Noua comunicare kika are un insight simplu, dar de impact: Căminul tău îți reflectă personalitatea ca o oglindă. Pastel, agenția ce asigură servicii integrate pentru kika, a adaptat și implementat conceptul pentru piața din România, asigurându-se că este perceput corect pe plan local, având în spate experiența celor 3 ani de colaborare pe toate proiectele de comunicare ale retailerului.

„Am simțit că brandul kika este pregătit să se prezinte sub un nou concept creativ care să îi exprime cât mai bine adevărata identitate și viziunea. Așa cum gusturile și preferințele oamenilor se schimbă odată cu trecerea timpului, și casele lor se adaptează noilor nevoi. kika va fi mereu alături de toți cei care trec prin aceste schimbări și îi vom ajuta să aranjeze spațiul de care dispun cu ajutorul unei game extinse de mobilier și decorațiuni, arătând fiecărei persoane că îi înțelegem stilul și evoluăm odată cu ea”, a spus Ruxandra Apostolică, Marketing Manager kika România.

„Știm cât de importantă este o schimbare de identitate și am fost încă de la început alături de kika în promovarea noului concept creativ. Înțelegem dorința de adaptare la gusturile mereu în schimbare ale publicului, deoarece chiar noi suntem printre consumatori și știm exact la ce așteptări am vrea să răspundă brandul în care avem încredere. Pentru că nu este doar despre tendințe, ci despre acele tendințe care ne pun în valoarea personalitatea, abia așteptăm ca noul concept să ajungă până în casele consumatorilor”, a declarat Dana Nae Popa, Managing Director Pastel.

Pentru a arăta cum poate personalitatea să influențeze spațiul de locuit, kika a decis să folosească piese de mobilier ce se modifică permanent pentru a sugera poveștile emoționante prin care trec toți clienții și în care se regăsește fiecare: căsătoria, primul copil, prima zi de școală etc.

Spoturile TV sunt povești narate chiar de înșiși eroii poveștilor, dar văzute doar prin modificările la nivel de design al spațiului, prin intermediul pieselor de mobilier. Spoturile TV spun întreaga poveste, în timp ce focusul este pe o anumită gamă de produse ce prezintă transformările din locuințe.

Campania kika de rebranding are ca punct central aceste noi spoturi TV, fiind declinată și în multe alte materiale de comunicare. Toate spoturile au fost realizate în Ungaria, iar agenția a creat un întreg concept de design chiar și pentru materialele de print, însă implementarea acestora a fost făcută cu ajutorul agențiilor partenere locale, între care și agenția Pastel.

Spotul TV poate fi vazut aici

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare